حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گشوده شدن فضای فعالیت برای جوانان ضروری است

شناسه : 13024 24 آوریل 2018 - 5:34 209 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در دیدار با محمود واعظی بر ضرورت گشوده شدن فضای فعالیت برای جوانان تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، در دیدار محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور  با رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز ، شکور اکبرنژاد تاکید بر ضرورت گشوده شدن فضای فعالیت برای جوانان، اظهار داشت: سرمایه […]

گشوده شدن فضای فعالیت برای جوانان ضروری است
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در دیدار با محمود واعظی بر ضرورت گشوده شدن فضای فعالیت برای جوانان تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، در دیدار محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور  با رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز ، شکور اکبرنژاد تاکید بر ضرورت گشوده شدن فضای فعالیت برای جوانان، اظهار داشت: سرمایه هایِ انسانی ارزشمندی که در کشور داریم می توانند جای خالی خلاهای اقتصادی را پر کنند.

رییس شورای شهر تبریز با تقدیر از حمایت دولت برای کسب عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی توسط تبریز، افزود: برای بهره برداری مناسب از این دستاورد در ادامه راه نیز به حمایت و همراهی ویژه دولت نیاز داریم.

وی پروژه عظیم قطار شهری را مورد اشاره قرار داد و تصریح داشت: با توجه به وعده آقای استاندار مبنی بر تسریع در بهره برداری از این پروژه، استمرار کمک دولت در این خصوص نیز ضرورت دارد.

محمود واعظی نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از شکل گیری شورای شهر منسجم و کارآمد در تبریز، ادامه داد: ریاست شکور اکبرنژاد در این شورا قطعا مفید به فایده بوده است.
رییس دفتر رییس جمهور عنوان داشت: آذربایجان برای همه دولت ها جایگاهی مهم داشته اما در دولت فعلی نسبت به این خطه نگاه بسیار ویژه وجود دارد.

واعظی افزود: ترکیب مسئولین فعلی این استان اعم از استاندار، امام جمعه، رییس شورای شهر و شهردار تبریز، ما را نسبت به توسعه آن بسیار امیدوار ساخته است. وی با بیان اینکه «تبریز ۲۰۱۸»  زمینه بسیار مساعدی را برای اجرای کارهای بزرگ در این شهر فراهم آورده است، نسبت به تخصیص اعتبارات لازم برای طرح های کلان، بویژه توسعه قطار شهری قول مساعد داد.

گفتنی است این دیدار همزمان با سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، در منزل شکور اکبرنژاد و با حضور دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و دکتر رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت و معدن و مهندس مصطفی مولوی مدیرعامل قطار شهری تبریز صورت پذیرفت.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.