حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دو رکابزن خارجی از دور رقابت ها کنار رفتند

شناسه : 7217 09 اکتبر 2017 - 8:02 200 بازدید

تبریز ما: دو رکابزن از تیم های کویت و آلمان از سی و دومین دوره تور بین المللی ایران-آذربایجان کنار رفتند. سی و دومین دوره تور بین المللی ایران-آذربایجان از روز گذشته آغاز شده و رکابزنان تیم های حاضر در این رقابت ها، مرحله دوم این دوره از مسابقات را امروز آغاز کردند. بر این […]

دو رکابزن خارجی از دور رقابت ها کنار رفتند
پ
پ


تبریز ما: دو رکابزن از تیم های کویت و آلمان از سی و دومین دوره تور بین المللی ایران-آذربایجان کنار رفتند.

سی و دومین دوره تور بین المللی ایران-آذربایجان از روز گذشته آغاز شده و رکابزنان تیم های حاضر در این رقابت ها، مرحله دوم این دوره از مسابقات را امروز آغاز کردند.

بر این اساس، 78 رکابزن پس از طی مسیر 209 کیلومتری ارومیه تا منطقه آزاد ارس می رسند تا فردا حرکت خود را از جلفا به سمت تبریز آغاز کنند.

مایر یانیک از تیم 0711 آلمان در مرحله نخست این رقابت ها نتوانست در زمان مقرر به خط پایان برسد و از دور رقابت ها خارج شد.فرناندو قریجالبا از تیم کویت نیز تعادل خود را از دست داد و شرایط ادامه مسابقه را نداشت تا از این دوره رقابت ها کنار برود.

بدین ترتیب، مرحله دوم با حضور 78 رکابزن برگزار می شود.در این مرحله، تیم شهرداری تبریز در ابتدا خود را از سایر تیم ها جدا کرد و پیشتاز شد اما رکابزنان سایر تیم ها، دقایقی بعد فاصله ایجاد شده را جبران کردند. مرحله دوم تور بین المللی ایران-آذربایجان در مسیر ارومیه-منطقه آزاد ارس در حال پیگیری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.