حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خستگی آسیایی مانع از برد تراکتور شد

شناسه : 57573 09 می 2021 - 23:52 166 بازدید

دیدار تیم های پیکان و تراکتور با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو از رتبه های خود در جدول تکان نخورند. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور بعد از اینکه موفق شد با کسب رتبه دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا به دور یک هشتم نهایی صعود کند، امشب اولین بازی […]

خستگی آسیایی مانع از برد تراکتور شد
پ
پ

دیدار تیم های پیکان و تراکتور با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو از رتبه های خود در جدول تکان نخورند.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور بعد از اینکه موفق شد با کسب رتبه دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا به دور یک هشتم نهایی صعود کند، امشب اولین بازی خود را در بازگشت از این رقابت ها مقابل پیکان انجام داد. پیکان در حالی امشب میزبان تراکتور بود که در سال ۱۴۰۰ طعم برد را نچشیده و آخرین برد این تیم مربوط به روزهای پایانی اسفند ماه سال ۱۳۹۹ می شد. این تیم که هفته گذشته مقابل آلومینیوم به تساوی یک بر یک دست یافت با ۲۶ امتیاز از ۲۱ بازی نهم بود و می توانست با کسب پیروزی، دو پله در جدول صعود کند اما بازهم در کسب برد ناکام بود و به نتیجه مساوی یک بر یک مقابل تراکتوری که می توانست با کسب برد جای مس را در رتبه هفتم بگیرد رضایت داد. با این نتیجه تراکتور و پیکان به ترتیب با ۲۸ و ۲۷ امتیاز از رتبه های هشتم و نهم تکان نخوردند. تراکتوری ها که هنوز خستگی ناشی از حضور در رقابت های فشرده لیگ قهرمانان آسیا در بازیکنانشان دیده می شد، در این دیدار نتوانستند از حداکثر توان خود استفاده کنند و همین خستگی یک مصدوم زودهنگام (خانزاده) هم روی دست شان گذاشت.
شرح بازی:
نیمه اول: با وجود اینکه پیکان بازی را تهاجمی تر از تراکتور آغاز کرد اما این شاگردان رسول خطیبی بودند که توانستند در دقیقه دهم بازی با گل مهدی تیکدری که روی پاس سامان نریمان جهان به ثمر رسید دروازه میزبان را باز کنند. در ادامه پیکان تلاش خود را برای جبران گل خورده بیشتر کرد و شاهد یک بازی پر افت و خیز در ۱۵ دقیقه دوم نیمه اول بودیم که البته گلی به دنبال نداشت. در یک ربع پایانی نیمه اول شاهد افت فاحش بازی دو تیم بودیم به گونه ای که هیچ موقعیت خطرناکی را روی دروازه ها شاهد نبودیم و کار با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.
نیمه دوم: پیکان که در نیمه اول از باز کردن دروازه تراکتور باز مانده بود به مانند نیمه اول، شروع بهتری نسبت به تراکتور داشت و موفق شد خیلی زود به گل برسد. محمد امین درویشی در دقیقه ۵۲ با گلزنی خود، بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل شاهد ایجاد تغییرات متعدد در ترکیب دو تیم بودیم. با وجود این تغییرات دو تیم در به ثمر رساندن گل دوم توفیقی نداشتند و در حالی که نیمه دوم از نظر تعداد موقعیت های گل هیچ شباهت به نیمه اول نداشت، تقابل پیکان و تراکتور با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128071

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.