حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بناکار: نمی‌دانم چرا باید به کمیته انضباطی برویم

شناسه : 11864 19 فوریه 2018 - 3:43 207 بازدید

تبریز ما: سرمربی شهرداری تبریز که به عنوان نماینده باشگاه باید به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برود از این احضار ابراز تعجب می کند.  هفته گذشته در مهمترین دیدار پلی آف لیگ برتر والیبال تیم شهرداری تبریز موفق شد کاله مازندران را 3 بر 2 شکست دهد تا راهی نیمه نهایی لیگ برتر شود. در […]

بناکار: نمی‌دانم چرا باید به کمیته انضباطی برویم
پ
پ


تبریز ما: سرمربی شهرداری تبریز که به عنوان نماینده باشگاه باید به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برود از این احضار ابراز تعجب می کند.

 هفته گذشته در مهمترین دیدار پلی آف لیگ برتر والیبال تیم شهرداری تبریز موفق شد کاله مازندران را 3 بر 2 شکست دهد تا راهی نیمه نهایی لیگ برتر شود. در این دیدار مثل سایر بازی های اتفاقاتی از سمت بازیکنان و سکوها رخ داد اما بازی با کمترین چالش به پایان رسید. با این حال کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امیر حسینی و حمزه زرینی از تیم شهرداری تبریز و اسماعیل مسافر و امیرحسین اسفندیار را ازتیم کاله برای ارائه توضیحاتی احضار کرده است.

عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز در این رابطه می گوید:« فحاشی و حرف هایی به تیم و بازیکنان من زده شد که در شان هیچ ورزشکاری نیست. اگر در تبریز هم این اتفاقات می افتاد من آن را محکوم می کردم اما نماینده فدراسیون از ما خواست تا بازی را مدیریت کنیم و ما هم با وجود آن جو همکاری کردیم. با این حال بازیکنان ما به کمیته انضباطی احضار شدند و من دلیل آن را متوجه نمی شوم. بازیکنان با هم کوچکترین تنشی نداشتند و من از احضار بازیکنان کاله هم متعجب شدم چون آنها هم تماشاگران خودی را به تشویق دعوت می کردند اما در نهایت در حساس ترین روز تمرینی ما جلسه کمیته انضباطی گذاشته شد. ما به فدراسیون احترام می گذاریم و برای ارائه جواب های لازم فردا به فدراسیون خواهیم آمد.»

او در مورد احضار امیر حسینی پاسور تیم خود به کمیته انضباطی و حرکت جنجالی که در بازی کرد افزود:« من هم در فیلم دیدم که او تور را لمس کرد و داور این صحنه را ندید. داور می توانست خطای او را بگیرد که متوجه نشد و بازی ادامه پیدا کرد. خطای تور هم مثل سایر خطاها در بازی اتفاق می افتد و حتی خود من هم متوجه نشدم چه برسد به داور. داور چند اشتباه هم علیه ما داشت که با توجه به آن جو من داوری را خوب دیدم اما احضار به کمیته انضباطی را نمی دانم چه دلیلی داشت.»

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.