حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شاگردان دین محمدی 80 دقیقه 10 نفره بازی کردند

شناسه : 11520 04 فوریه 2018 - 7:41 379 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی توانست یک امتیاز ارزشمند از خانه تیم مدعی بادران بگیرد که بیش از 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می کرد. به گزارش تبریز ما، هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر شنبه با انجام 9 دیدار سپری شد […]

شاگردان دین محمدی 80 دقیقه 10 نفره بازی کردند
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی توانست یک امتیاز ارزشمند از خانه تیم مدعی بادران بگیرد که بیش از 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می کرد.

به گزارش تبریز ما، هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر شنبه با انجام 9 دیدار سپری شد که در یکی از بازی های مهم، تیم شهرداری تبریز توانست در خانه تیم مدعی بادران تهران به یک امتیاز ارزشمند دست یابد.

در این دیدار تیم شهرداری تبریز به دنبال اخراج زودهنگام پیمان رنجبر مهاجم خود، بیش از 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کرد. در دقیقه 10 این بازی، علاوه بر رنجبر، سیروس دین محمدی سرمربی و غلامرضا برزگر سرپرست تیم شهرداری نیز توسط داور مسابقه از روی نیمکت اخراج شدند. این در حالی است که دین محمدی و برزگر سعی در آرام کردن جو بازی داشتند.

تیم بادران که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می آید، در دقیقه 22 توسط کریم اسلامی دروازه حریف 10 نفره خود را باز کرد اما تلاش بازیکنان شهرداری تبریز تا دقیقه آخر ادامه یافت و سرانجام در وقت های تلف شده بود که امیر طهمورثی توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کرده و یک امتیاز ارزشمند را به حساب تیمش واریز کند.

البته شاگردان دین محمدی در این مسابقه مستحق کسب نتیجه ای بهتر نیز بودند اما گرفتن یک امتیاز از زمین تیم مدعی بادران، می تواند نتیجه ای مقبول تلقی شود.

شهرداری تبریز با این تساوی 24 امتیازی شد تا به دلیل یک گل زده کمتر نسبت به تیم آلومینیوم اراک در جایگاه پانزدهم جدول قرار بگیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.