حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مردم باید موضوع تبریز ۲۰۱۸ را به‌عنوان گفتمان همگانی تلقی کنند

شناسه : 10923 18 ژانویه 2018 - 4:31 303 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: مردم باید موضوع تبریز ۲۰۱۸ را به‌عنوان گفتمان همگانی تلقی کنند. به گزارش تبریز ما، رحیم شهرتی‌فر در نشست کمیته فرهنگی اجتماعی تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه مبحث برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بهتر برنامه‌های مربوط به پایتختی تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال […]

مردم باید موضوع تبریز ۲۰۱۸ را به‌عنوان گفتمان همگانی تلقی کنند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: مردم باید موضوع تبریز ۲۰۱۸ را به‌عنوان گفتمان همگانی تلقی کنند.

به گزارش تبریز ما، رحیم شهرتی‌فر در نشست کمیته فرهنگی اجتماعی تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه مبحث برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بهتر برنامه‌های مربوط به پایتختی تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ جز با سعی و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: مردم باید این موضوع را به‌عنوان گفتمان همگانی تلقی کنند مخصوصاً تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی و هنری و حتی تشکل‌ها و انجمن‌های ادبی و همه آنهایی که می‌تواند، تأثیرگذار باشند.

وی افزود: هدف از این مبحث معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری تبریز و آذربایجان‌شرقی بوده و در صدر این مسئله فرهنگ والای مردمی که میهمان‌پذیر و میهمان‌دوست و مملو از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و آذربایجانی مملو بوده و هدف معرفی این مسائل و جذب گردشگر از این رهگذر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: هدف از جذب گردشگر تنها برای یک سال نیست، این موضوع شروعی برای جذب گردشگر برای سال‌های آتی و متمادی است.

وی تأکید کرد: امروز همه مردم استان در جریان موضوع تبریز ۲۰۱۸ بوده و علاقمند برای برداشتن گام‌های مثبتی هستند، هرچند احیاناً کمبود امکانات و نقصان‌هایی هم وجود دارد اما باید دست‌به‌دست هم بدهیم و مشکلات رفع کنیم.

شهرتی فر با اشاره به حوادث اخیر در کشور، بیان کرد: در این حوادث مردم تبریز مطرح می‌کردند که تبریز برای پایتختی گردشگری جهان اسلام آماده می‌شود و خود مردم مراقبت کردند و البته در کنار آن دستگاه‌های امنیتی نیز در مقابل سوءاستفاده‌کنندگان مراقب بودند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط در حال‌ توسعه بوده و گشایشی در نحوه رفتار نهادها دیده می‌شود، امیدواریم برای سلایق و علایق مختلف پاسخ‌های مناسبی آماده کنیم و درعین‌حال مراقبت کنیم تا دشمنان ایران اسلامی و وحدت ملی فرصت عرضه اندام پیدا نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه استانداری آماده ایجاد بسترها است، گفت: اصلی‌ترین برنامه تبریز ۲۰۱۸ در اوایل فروردین همراه با جشن نوروزی و حضور مقامات کشوری و مقامات کشورهای خارجی خواهد بود.

وی بیان کرد: در ارتباط با مسئله موسیقی در استان گشایش‌های خاصی اتفاق افتاده و هیچ کنسرتی در استان لغو نشده و به تقاضاها و درخواست‌ها، پاسخ‌ داده‌ شده است.

شهرتی‌فر ادامه داد: همچنین در ارتباط با اجرای موسیقی زنده در سفره‌خانه‌ها و سالن‌های مجاز شیوه‌نامه مربوطه به‌صورت مصوب از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه‌ شده و در صورت درخواست‌ زمینه فراهم‌ شده است.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم برنامه‌ای به نام تبریز ۲۰۱۸ برگزار کنیم باید دارای محتوایی فاخر و باارزش باشد، ۲۰۱۸ محمل و بستری برای برگزاری کنگره‌های بزرگ و برنامه‌های مختلف بوده و آماده بسترسازی هستیم

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.