حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جدول‌گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی‌لاله توسط شهرداری منطقه ۷

شناسه : 7453 15 اکتبر 2017 - 4:47 325 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان این که جدول گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی لاله آغاز شده است، گفت: این پروژه در ادامه برنامه‌های خدمات محله‌ای و برای حل مشکل چندین ساله این کوچه اجرا شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار […]

جدول‌گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی‌لاله توسط شهرداری منطقه ۷
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان این که جدول گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی لاله آغاز شده است، گفت: این پروژه در ادامه برنامه‌های خدمات محله‌ای و برای حل مشکل چندین ساله این کوچه اجرا شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات موجود در محلات منطقه گفت: هدف مدیریت این منطقه رسیدگی به درخواست شهروندان و اهالی محلاتی است که سال ها مشکلات و درخواست های آنان بدون پاسخ بوده است.

وی استفاده از مديريت مشارکتی و برقراری ارتباط مثبت، سازنده و سالم بين مديريت شهری و شهروندان را يکی از زمينه های مناسب برای تحقق اهداف شهرداری ها دانست.

فرخی با اشاره به جدول گذاری و آبروسازی کوچه شهید نیکنام اشرفی لاله اظهار داشت: این اقدام، نقش سازنده در هدایت آب‌های سطحی، سامان‌دهی فضای سبز و سامان‌دهی منظر کلی محله خواهد داشت.

گفتنی است آبروها و آسفالت کوچه شهید نیکنام اشرفی لاله فرسوده شده بود که بعداز بازدید میدانی شهردار منطقه ۷ تبریز دستور رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت موجود صادر شده است.

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.