حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع سیم کارت های توریستی ویژه گردشگران «تبریز 2018»

شناسه : 7054 05 اکتبر 2017 - 6:14 388 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری طی جلسه ای با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و کارشناسان اپراتور ایرانسل، اقدامات اجرایی و زیرساختی حوزه فاوا را به منظور تحقق هرچه بهتر رویداد « تبریز 2018» بررسی و تصمیم گیری های لازم انجام گرفت. به گزارش تبریز ما، […]

توزیع سیم کارت های توریستی ویژه گردشگران «تبریز 2018»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری طی جلسه ای با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و کارشناسان اپراتور ایرانسل، اقدامات اجرایی و زیرساختی حوزه فاوا را به منظور تحقق هرچه بهتر رویداد « تبریز 2018» بررسی و تصمیم گیری های لازم انجام گرفت.

به گزارش تبریز ما، در راستای برنامه های ویژه استقبال از گردشگران  رویداد «تبریز 2018» و با هدف ایجاد زیرساخت ها و ارائه خدمات الکترونیکی و ارتباطی هر چه بهتر، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز طی عقد تفاهم نامه ای با اپراتور ایرانسل، سیم کارت توریستی در مبادی ورودی و گردشگری با لوگو و طراحی ویژه در اختیار مهمانان قرار می دهد.

 گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد، از طریق بستر زیرساختی و فنی شرکت ایرانسل با قرار دادن محتوای مورد نیاز و دلخواه روی سیسستم IPTV ، به معرفی تبریز و استان در سطح ملی و بین المللی پرداخته شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.