حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورود بخش خصوصی به رویداد تبریز 2018 اجتناب ناپذیر است/ از پتانسیل جوانان استفاده شود

شناسه : 9377 05 دسامبر 2017 - 15:05 339 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مشاور عالی در امور بین‌الملل و نماینده شهردار در کمیته اجرایی تبریز 2018 ورود بخش خصوصی به رویداد بین المللی تبریز 2018 را ضروری و اجتناب ناپذیر دانست. به گزارش تبریز ما، میر علی اصغر الموسوی مشاور عالی در امور بین الملل و نماینده شهردار تبریز در دیدار مسئولان بخش بین الملل […]

ورود بخش خصوصی به رویداد تبریز 2018 اجتناب ناپذیر است/ از پتانسیل جوانان استفاده شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مشاور عالی در امور بین‌الملل و نماینده شهردار در کمیته اجرایی تبریز 2018 ورود بخش خصوصی به رویداد بین المللی تبریز 2018 را ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش تبریز ما، میر علی اصغر الموسوی مشاور عالی در امور بین الملل و نماینده شهردار تبریز در دیدار مسئولان بخش بین الملل و کارشناسان روابط عمومی شهرداری تبریز بر ضرورت همدلی و همکاری در تولید محتوای رویداد تبریز2018 تاکید کرد.

الموسوی بااشاره به ضرورت وحدت و همکاری تمامی دستگاهها در هرچه پربارتر برگزار شدن رویداد تبریز 2018 گفت: از زمان طرح موضوع تبریز 2018 ارگان های مرتبط در این خصوص فعالیت های اثرگذاری داشته اند و انصافا در حوزه تولید محتوا راجع به 2018 شهرداری تبریز را نسبت به دیگر ارگانها پر بارتر می بینم.

مشاور عالی در امور بین‌الملل و نماینده شهردار در کمیته اجرایی تبریز 2018 افزود: تمام مسائل برای تبریز 2018 بایستی با همکاری و همیاری همه اتفاق بیفتد و عملکرد جزیره ای و انفرادی از سوی ارگان ها و دستگاههای مربوط نتیجه بخش نخواهد بود.
وی با تاکید دوباره بر اینکه ورود بخش خصوصی در موضوع 2018 نه تنها لازم بلکه ضروری و اجتناب ناپذیر است گفت: از پتانسیل، خلاقیت و انرژی جوانان که عرق و علاقه به شهرشان تبریز دارند و البته با نگاه نو و ایده های خلاقانه می خواهند برای شهرشان کاری انجام دهند باید حمایت و استقبال کنیم. 
میر علی اصغر الموسوی همچنین با اشاره به اثر گذاری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر موضوع جذب توریست گفت: تبریز 2018 در فضای مجازی بایستی با پیگیری جدی کارشناسان ساماندهی  شود.

وی با اشاره به نبود یک شبکه رادیویی برای توریسم و ترویج گردشگری گفت: پیشنهاد ما این است که در استان شبکه رادیویی قوی با موضوع صدای مسافر و یا صدای گردشگر ایجاد شود و به پخش برنامه های متنوع و به زبان های مختلف در خصوص شناساندن پتانسیل های گردشگری و مهمانپذیری تبریز و استان فعالیت کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.