حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح جنگل کاری عینالی تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه

شناسه : 6906 02 اکتبر 2017 - 5:24 479 بازدید

تبریز ما: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در بازدید از عینالی اجرای طرج جنگل کاری در عینالی را تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه دانست. به گزارش تبریز ما، دکتر عزیز جوانپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در بازدید از تفرجگاه عینالی با بینظیر خواندن طرح های در دست اجرای تفرجگاه […]

طرح جنگل کاری عینالی تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه
پ
پ

تبریز ما: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در بازدید از عینالی اجرای طرج جنگل کاری در عینالی را تجربه ای موفق و آینده نگرانه برای اقلیم های مشابه دانست.

به گزارش تبریز ما، دکتر عزیز جوانپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در بازدید از تفرجگاه عینالی با بینظیر خواندن طرح های در دست اجرای تفرجگاه عینالی در کشور و اقدامات اخیر انجام یافته از تلاش مدیریت و کارکنان سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز قدردانی نمود.
عزیز جوانپور اقدامات اخیر در عینالی را خارق العاده خواند و گفت: توسعه 200 هکتاری جنگلکاری در عینالی همچنین اجرای پروژه های مهمی همچون احداث دریاچه و مخازن ذخیره آب در ارتفاعات، سنگ فرش جاده اصلی، احداث پارک پیوند و سایر پروژه های خدماتی ، رفاهی در سه سال اخیر قابل تحسین و نشان از مدیریت جهادی و آینده نگرانه برای تبریز دارد.
وی با بینظیر خواندن طرح جنگلکاری و تفرجگاهی عینالی در کشور بیان نمود: در شهرهای دیگر کشور که از شرایط اقلیم مشابهی برخوردارند می بایست از تجارب ارزشمند و چندین ساله سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز دراجرای پروژه های عمرانی و توسعه فضای سبز برای ایجاد تفرجگاه های کوهستانی و ایجاد منطقه گردشگری به این زیبایی استفاده کرد.

ده کرد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.