حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تجلیل از رانندگان نمونه اتوبوسرانی در حاشیه نماز جمعه تبریز

شناسه : 9937 24 دسامبر 2017 - 3:16 243 بازدید

تبریز ما: به مناسبت روز حمل و نقل باحضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار، شهردار و مسئولین استانی از رانندگان نمونه اتوبوسرانی در حاشیه نماز جمعه تبریز تجلیل شد. به گزارش تبریز ما، مراسم تجلیل از رانندگان نمونه در حاشیه نماز جمعه به مناسبت روز حمل ونقل ، باحضور نماینده ولی فقیه در […]

تجلیل از رانندگان نمونه اتوبوسرانی در حاشیه نماز جمعه تبریز
پ
پ


تبریز ما: به مناسبت روز حمل و نقل باحضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار، شهردار و مسئولین استانی از رانندگان نمونه اتوبوسرانی در حاشیه نماز جمعه تبریز تجلیل شد.

به گزارش تبریز ما، مراسم تجلیل از رانندگان نمونه در حاشیه نماز جمعه به مناسبت روز حمل ونقل ، باحضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار، شهردار، و مسئولین استانی برگزارشد.
 در این مراسم از مهدی آقایی و صادق همت دوست بعنوان  اتوبوسران نمونه و  اصغرتقی نژاد، ناصرعبادی بعنوان تاکسیران نمونه و یعقوب یوسف پورماجد و منوچهر رضایی ، علی کاظم زاده ،ارسلان حسین قلی زاده بعنوان رانندگان نمونه سازمانهای حمل ونقل بار و پایانه  مسافربری شهرداری تبریز ،و همچنین از دو تن از فعالان سازمان ترافیک نیز تجلیل شد.
 گفتنی است در سلسله برنامه های فرهنگی ستاد نماز جمعه تبریز بمنظور ارج نهادن به خدمات صادقانه و ارزشمند فعالان عرصه حمل ونقل، برای اولین بار از رانندگان نمونه حمل ونقل شهرداری تبریز در حاشیه نماز جمعه تقدیر گردید.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.