حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پخش مستقیم بازی‌های آسیایی والیبال فرصتی مناسب برای معرفی تبریز 2018

شناسه : 13552 24 ژوئن 2018 - 6:39 207 بازدید

تبریز ما:استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پخش مستقیم بازی‌ها از تبریز در کشورهای بزرگ فرصتی مغتنم برای معرفی و تبلیغات تبریز 2018 خواهد بود و در این راستا باید از همه توان و امکانات برای معرفی تبریز به جهان استفاده کرد. به گزارش تبریز ما،مجید خدابخش در نشست ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی تبریز 2018 با اشاره به […]

پخش مستقیم بازی‌های آسیایی والیبال فرصتی مناسب برای معرفی تبریز 2018
پ
پ


تبریز ما:استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پخش مستقیم بازی‌ها از تبریز در کشورهای بزرگ فرصتی مغتنم برای معرفی و تبلیغات تبریز 2018 خواهد بود و در این راستا باید از همه توان و امکانات برای معرفی تبریز به جهان استفاده کرد.

به گزارش تبریز ما،مجید خدابخش در نشست ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی تبریز 2018 با اشاره به اعتبارات مصوب 18 میلیارد تومانی و 50 میلیارد تملک دارایی در خصوص برنامه‌های تبریز 2018، اظهار داشت: در گذشته طی نشستی با حضور 51 فدراسیون در تبریز مقرر شد تا مسابقات ورزشی به مناسبت تبریز 2018 در استان برگزار شود که بخشی از هزینه‌های این برنامه‌ها را وزارت و بخشی دیگر را استان متعهد شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی والیبال نوجوانان در تبریز گفت: این مسابقات با توجه به حضور 18 تیم خارجی برای اولین بار در تبریز بسیار اهمیت داشته و باید از این فرصت به‌خوبی برای معرفی تبریز 2018 بهره‌مند شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در خصوص برگزاری این مسابقات 2 سالن بازدید و احصاء شده تا استانداردسازی‌های لازم انجام و برای برگزاری مسابقات آماده شود، این مسابقات کاری بزرگ و ماندگار برای تبریز خواهد بود چراکه آذربایجان‌شرقی باوجود دارا بودن سالن‌های ورزشی بسیار، محلی استاندارد برای برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی نداشته اما طی این مسابقات 2 سالن والیبال در تبریز برای بازی‌های جهانی و بین‌المللی استانداردسازی شدند.

وی، با تأکید بر اهمیت توسعه گردشگری ورزشی در استان ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر میهمانان داخلی، 470 میهمان خارجی به تبریز سفر خواهند کرد که در حال حاضر 3 تیم وارد تبریز شده‌اند.

خدابخش در ادامه با اشاره به پخش مستقیم بازی‌های آسیایی والیبال به‌طور مستقیم در 4 کشور چین، ژاپن، کره و قطر، بیان کرد: پخش مستقیم بازی‌ها از تبریز در کشورهای بزرگ فرصتی مغتنم برای معرفی و تبلیغات تبریز 2018 خواهد بود و در این راستا باید از همه توان و امکانات برای معرفی تبریز به جهان استفاده کرد.

وی، با تأکید بر استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در برگزاری مسابقات ورزشی گفت: هراندازه مشارکت مردمی و حضور سازمان‌های مردم‌نهاد برای برگزاری مسابقات بیشتر باشد، موجب بالا رفتن سطح مسابقات خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.