حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برپایی ایستگاه نوروزی استقبال از مسافران و گردشگران در بوستان کریمی مراغه‌ای

شناسه : 12432 19 مارس 2018 - 5:27 377 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز ، شهرداری منطقه ۷ تبریز با برپایی ایستگاه نوروزی و اجرای برنامه های متنوع به استقبال مسافرین و میهمانان نوروزی رفته است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت:  با […]

برپایی ایستگاه نوروزی استقبال از مسافران و گردشگران در بوستان کریمی مراغه‌ای
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه 7 تبریز گفت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز ، شهرداری منطقه ۷ تبریز با برپایی ایستگاه نوروزی و اجرای برنامه های متنوع به استقبال مسافرین و میهمانان نوروزی رفته است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت:  با توجه به اينكه این منطقه 7 جزو یکی از ورود یهای اصلي شهر تبريز است و مسافرین زیادی از اين مسير وارد شهر تبريز خواهند شد برنامه هاي زيبا سازي ورودي شهر و نيز برپايي ايستگاه هاي نوروزي براي راهنمايي و خدمت رساني به آنان به اجرا گذاشته شده است.

شهردار منطقه افزود: استقرار کیوسک های اطلاع رسانی مجهز به نقشه و راهنمای گردشگری اماکن تاریخی ، فرهنگی و تفریحی تبریز ، چیدن سفره های هفت سین ، توزیع بسته های فرهنگی،  اسکان رایگان میهمانان نوروزی و … از جمله برنامه های تدارک دیده  شده این شهرداری در راستای استقبال از فصل بهار است .

فرخی تصریح کرد: فضاسازی سطح منطقه با محوریت بهار ، نصب المان های نوروزی ، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان های محلی از دیگر فعالیت های این شهرداری محسوب می شود.

وی اظهار داشت:  در محل ایستگاه  نوروزی بوستان کریمی مراغه ای مسافرین عزیز می توانند از امکاناتی نظیر لباس شویی ، محل مناسب ظرف شویی ، آب جوش و … استفاده نمایند ،همچنین نماز خانه ها، سرویس های بهداشتی موجود در بوستان ها ی سطح منطقه نیز جهت استفاده مسافرین تجهیز و آماده سازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های صورت گرفته توسط این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت :  طرح استقبال از بهار این شهرداری به صورت زمان بندي شده در قالب پاكسازي ،جمع آوري زباله و نخاله  ، رفت و روب ، لكه گيري آسفالت ، ترميم و رنگ آميزي جداول ، ديوارها و همچنين حذف موانع فيزيكي ، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل های بهاری ، رسیدگی به مبلمان شهری ، هرس زمستانی و نور پردازی های متنوع در سطح منطقه صورت گرفته است.

گفتنی است ایستگاه نوروزی واقع در پارک کریمی مراغه ای آماده پذیرایی از مسافرین و میهمانان نوروزی است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.