حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تخصص و پاکدستی، اولویت اول تغییرات مدیریتی است

شناسه : 8743 18 نوامبر 2017 - 15:21 296 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز تخصص و پاکدستی را اولویت اول تغییرات مدیریتی شهرداری تبریز خواند و افزود: مردم باید باور کنند که بدنه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کند. تبریز ما: شهردار تبریز تخصص و پاکدستی را اولویت اول تغییرات مدیریتی شهرداری  تبریز خواند و افزود: مردم باید باور کنند […]

تخصص و پاکدستی، اولویت اول تغییرات مدیریتی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز تخصص و پاکدستی را اولویت اول تغییرات مدیریتی شهرداری تبریز خواند و افزود: مردم باید باور کنند که بدنه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کند.

تبریز ما: شهردار تبریز تخصص و پاکدستی را اولویت اول تغییرات مدیریتی شهرداری  تبریز خواند و افزود: مردم باید باور کنند که بدنه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کند.

به گزارش تبریز ما مهندس ایرج شهین باهر؛ در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 10 با اشاره وظایف اصلی و قانونی شهرداری خاطرنشان کرد: طبق قانون، شهرداری ها وظایف مصوب بسیاری را برعهده دارند؛ اما در برخی موارد شاهد هستیم شهرداری از برخی وظایف اصلی خود غافل شده وظایف سایر سازمان های متولی را نیز عهده دار می شود.

وی یادآور شد: این موضوع باید در سال های آتی مورد توجه قرار گیرد که اولویت اصلی ما وظایف قانونی شهرداری است و در گام بعدی در صورت امکان می توانیم معین و همراه نهادهای دیگر باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت توسعه متوازن شهری یادآور شد: مناطق کم‌برخوردار باید بر اساس توسعه متوازن شهری و کمک سایر مناطق، به امکانات شهری و رفاهی  قابل قبول دسترسی داشته باشند.

گفتنی است شهردار تبریز در پایان این مراسم رسول وظیفه شناس را به عنوان شهردار منطقه 10 معرفی و از زحمات باقر خوشنواز قدردانی کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.