حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری مسابقه عکاسی جداره‌های تاریخی تبریز

شناسه : 7422 14 اکتبر 2017 - 8:29 208 بازدید

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری مسابقه عکاسی جداره‌های تاریخی تبریز خبرداد. به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت شهرسازی و معماری، محمدعزتی گفت: نظر به اهمیت پرداختن به موضوع نماهای ساختمانی و معرفی نماهای سنتی و بومی منطقه تاریخی فرهنگی و در راستای ارتقای دانش عمومی و جلب توجه شهروندان به […]

برگزاری مسابقه عکاسی جداره‌های تاریخی تبریز
پ
پ


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری مسابقه عکاسی جداره‌های تاریخی تبریز خبرداد.

به گزارش تبریز ما به نقل از معاونت شهرسازی و معماری، محمدعزتی گفت: نظر به اهمیت پرداختن به موضوع نماهای ساختمانی و معرفی نماهای سنتی و بومی منطقه تاریخی فرهنگی و در راستای ارتقای دانش عمومی و جلب توجه شهروندان به موضوع نمای ساختمان و تاثیرگذاری آن در شکل‏‌دهی به سیمای شهری مطلوب، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز اقدام به برگزاری مسابقه‏ عکاسی از نماها و جداره‌های تاریخی و قدیمی سطح شهر تبریز کرده است.

وی با اعلام این خبر هدف از برگزاری مسابقه عکاسی را، ارتقای دانش عمومی و زیبایی شناسی شهروندان از نماهای ساختمان‌های تاریخی و قدیمی، هدایت شکل گیری و ارتقای کیفیت نماها در روند ساخت و سازهای شهری، تقویت تعاملات شهروندان با مدیریت شهری در جهت بهبود سیمای شهری  و بسترسازی و ترویج معماری اسلامی- ایرانی بیان کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز افزود: همزمان با انتشار آگهی فراخوان در روزهای آتی ، اطلاع رسانی کامل در این خصوص از طریق سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز  و سایت تبریز ما جهت اطلاع و شرکت علاقمندان انجام خواهد گرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.