حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم جلسه تمرینی و استعدادیابی مدرسه فوتبال شهرداری تبریز

شناسه : 13956 15 جولای 2018 - 5:59 437 بازدید

تبریز ما: در ادامه برگزاری کلاس های آموزش فوتبال، جلسه تمرینی مدرسه فوتبال شهرداری تبریز در زمین اختصاصی این باشگاه برگزار شد. کلاس‌های مدرسه فوتبال شهرداری کلانشهر تبریز در زمین اختصاصی شهرداری تبریز پیگیری شد. در آغاز این تمرین که با حضور مربیان مجرب و توانمند شهرداری و استقبال پرشور نوجوانان تبریزی برگزار شد، ابتدا […]

تداوم جلسه تمرینی و استعدادیابی مدرسه فوتبال شهرداری تبریز
پ
پ


تبریز ما: در ادامه برگزاری کلاس های آموزش فوتبال، جلسه تمرینی مدرسه فوتبال شهرداری تبریز در زمین اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

کلاس‌های مدرسه فوتبال شهرداری کلانشهر تبریز در زمین اختصاصی شهرداری تبریز پیگیری شد.

در آغاز این تمرین که با حضور مربیان مجرب و توانمند شهرداری و استقبال پرشور نوجوانان تبریزی برگزار شد، ابتدا آموزش‌های مرتبط با رده سنی بازیکنان ارائه و سپس کار با توپ در برنامه کار فوتبالیست‌های نوجوان این مدرسه قرار گرفت.

گفتنی است سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز علاوه بر ارائه آموزش‌های پیش‌بینی‌شده، با استعدادیابی از بین برترین فوتبالیست‌های حاضر در مدرسه فوتبال شهرداری تبریز، درصدد حضور این بازیکنان در آکادمی فوتبال و ایجاد زمینه‌های پیشرفت این استعدادها است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.