حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بارانداز غرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ احداث می‌شود

شناسه : 11354 29 ژانویه 2018 - 9:01 417 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز از بررسی طرح احداث بارانداز خودروهای سنگین در سطح حوزه غرب و شمالغرب تبریز به منظور جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶، سامان احمدزاده، گفت: طی جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار […]

بارانداز غرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ احداث می‌شود
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۶ تبریز از بررسی طرح احداث بارانداز خودروهای سنگین در سطح حوزه غرب و شمالغرب تبریز به منظور جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶، سامان احمدزاده، گفت: طی جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز در زمینه شناسایی و پیشنهاد کاربری های مناسب توقفگاه و پایانه های باراندازی در محدوده شهرداری منطقه ۶ بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن مذاکره نسبت به مکان یابی بار انداز خودروهای سنگین به منظور کاهش آلودگی هوا قطعه زمینی در مسیر سه راهی فرودگاه به مساحت حدود ۱۲ هزار متر مربع برای این منظور پیشنهاد شد.

احمدزاده، در تشریح اهداف طرح احداث بارانداز غرب و شمالغرب تبریز گفت: این پروژه در راستای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین حمل و نقل کالا به داخل شهر به منظور سامان دهی حمل و نقل کالای درون شهری، کاهش انواع آلودگیهای ترافیکی و زیست محیطی و آلودگیهای بصری و همچنین افزایش ایمنی ترافیک در سطح شهر انجام می پذیرد.

شهردار منطقه ۶ تبریز، با اشاره به مشکلات ورود خودروهای سنگین به داخل شهر، گفت: این خودروها با ورود به داخل شهر علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین در برخی از محورها و معابر موجب آلودگی بیشتر هوا و همچنین آلودگی بصری شهر می شوند که به منظور رفع این مشکلات و پذیرایی بهتر از میهمانان ۲۰۱۸ اجرای پروژه بارانداز حوزه فرودگاه ضرورت می یابد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.