حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید رایگان مردم از 15 موزه آذربایجان شرقی در روز جهانی گردشگری

شناسه : 6818 27 سپتامبر 2017 - 10:33 303 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: 15 موزه و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این سازمان در روز جهانی گردشگری به صورت رایگان از مردم و علاقه مندان استقبال می کند. به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، مهدی بزازدستفروش روز چهارشنبه […]

بازدید رایگان مردم از 15 موزه آذربایجان شرقی در روز جهانی گردشگری
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: 15 موزه و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این سازمان در روز جهانی گردشگری به صورت رایگان از مردم و علاقه مندان استقبال می کند.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایرنا، مهدی بزازدستفروش روز چهارشنبه همزمان با روز جهانی گردشگری  افزود: بازدید رایگان مردم از این اماکن با موافقت ریاست این سازمان و به پیشنهاد معاونت گردشگری انجام می شود.
وی اظهار کرد: امروز 5 مهر مصادف با 27 سپتامبر به‌ عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده و علاقه مندان می توانند تا ساعت 18 از موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه و مسجد کبود و کلیسای سنت استپانوس جلفا و تا ساعت 15 از سایر موزه های استان به صورت رایگان بازدید کنند.

رئیس امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، هدف از این اقدام سازمان را ترویج و توسعه فرهنگ گردشگری و بازدید از موزه ها برای آشنایی با کارکردهای مختلف آن ها و ایجاد امکان برای بازدید اقشار مختلف مردم برای بازدید از این مراکز اعلام کرد.
بزازدستفروش ادامه داد: هم اکنون در تبریز 7 موزه زیر نظر این سازمان و 5 موزه نیز تحت پوشش سایر دستگاه ها و نهادها است.

وی با بیان اینکه بازدید از موزه ها و مراکز فرهنگی و تاریخی در روز جهانی گردشگری امسال رایگان اعلام شده است، یادآوری کرد: سال گذشته همزمان با روز موزه ها بیش از 10 هزار نفر از موزه ها و مراکز تاریخی و فرهنگی استان به صورت رایگان بازدید کردند.
تاکنون یک هزار و 780 اثر فرهنگی، تاریخی، طبیعی و معنوی از میان آثار استان آذربایجان شرقی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.