حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاشت کاج های سیاه در ترانشه های اتوبان شهید کسایی در راستای ایجاد کمربند سبز

شناسه : 13089 26 آوریل 2018 - 8:45 221 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه هفت تبریز از احداث و ساماندهی ترانشه های ضلع جنوبی و شمالی اتوبان شهید کسایی حد فاصل بلوار ملت تا خروجی لاله در راستای کاشت درخت و درختچه در کمربند سبز این اتوبان خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه فضاهای سبز […]

کاشت کاج های سیاه در ترانشه های اتوبان شهید کسایی در راستای ایجاد کمربند سبز
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه هفت تبریز از احداث و ساماندهی ترانشه های ضلع جنوبی و شمالی اتوبان شهید کسایی حد فاصل بلوار ملت تا خروجی لاله در راستای کاشت درخت و درختچه در کمربند سبز این اتوبان خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه فضاهای سبز عملیات ایجاد و ساماندهی ترانشه های اتوبان شهید کسایی در حال اجراست .

 شهردار منطقه تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص این شهرداری به لحاظ واقع شدن در یک منطقه صنعتی که روزانه شاهد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین زیاد در این منطقه هستیم و در کنار آن فعالیت مراکز صنعتی و کارگاهی باعث شده که تولید ، نگهداری و انتخاب  گیاهان بر اساس شرایط مذکور و نوع خاک و آب و هوای آن صورت گیرد

وی همچنین به آبیاری مکانیزه فضاهای سبز منطقه اشاره و افزود: خوشبختانه با توجه به پیگیرها و زحمات واحد فضای سبز منطقه شاهد هستیم که سیستم آبیاری مکانیزه فضاهای سبز در برخی از مناطق این حوزه در حال انجام است که این عمل به نوبه خود باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در منابع آب می شود .

 فرخی شهردار منطقه در ادامه به کاشت بیش از 3000 اصله کاج سیاه در حد فاصل بلوار ملت تا خروجی لاله در مسیر اتوبان شهید کسایی اشاره و اظهار داشت: در راستای ایجاد کمربند سبز در این مسیر ، توسط شهرداری منطقه در این مرحله اقدام به کاشت 3000 اصله کاج سیاه به دلیل مقاوم بودن در مقابل کم آبی و همچنین حفظ سر سبزی آن در فصل سرما خواهد شد .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.