حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعطای تسهیلات ۳ میلیارد ریالی توسط بانک شهر به ناشران

شناسه : 7870 28 اکتبر 2017 - 5:59 237 بازدید

تبریز ما: مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌ها در بانک شهر از اعطای تسهیلات ۳ میلیارد ریالی توسط این بانک به ناشران خبر داد. به گزارش تبریز ما، مهدی احمدی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با بین این مطلب اظهار داشت: بانک شهر در سال‌های اخیر، حمایت از حوزه نشر و مطالعه را در قالب برنامه‌های […]

اعطای تسهیلات ۳ میلیارد ریالی توسط بانک شهر به ناشران
پ
پ


تبریز ما: مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌ها در بانک شهر از اعطای تسهیلات ۳ میلیارد ریالی توسط این بانک به ناشران خبر داد.

به گزارش تبریز ما، مهدی احمدی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با بین این مطلب اظهار داشت: بانک شهر در سال‌های اخیر، حمایت از حوزه نشر و مطالعه را در قالب برنامه‌های عملیاتی نمایشگاه‌های کتاب در دستور کار خود قرار داده است؛ بعلاوه، این بانک مطابق تفاهم‌نامه منعقده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ناشرانی که از سوی وزارت معرفی شود، ۳ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۸ درصد اعطا می‌کند.

وی اضافه کرد: این اقدام نقش موثر در حمایت از حوزه تالیف و کیفی‌سازی حوزه نشر خواهد شد.

احمدی همچنین با اشاره به حضور برجسته بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: کانتر بانک شهر  با ۱۶ باجه و اکیپ کامل خدمات بانکی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یافته و تا پایان نمایشگاه، در خدمت مراجعان است.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌ها در بانک شهر خاطرنشان کرد: یش از ۲۸ هزار فقره بن کارت به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، به صورت آنلاین و آفلاین با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.