حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تولید تجهیزات تصفیه‌خانه شیرابه زباله

شناسه : 8907 23 نوامبر 2017 - 4:20 240 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رییس مرکز پژوهش‌ و مطالعات شهرداری تبریز رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری تبریز با تاکید بر تهیه و ذخیره لوازم یدکی حساس تصفیه خانه به‌ویژه فیلترهای مدرن خاطرنشان کرد: با استفاده از شرکتهای دانش بنیان توانمند داخلی می توان فیلترها و تجهیزات اولیه تصفیه‌خانه شیرابه را در داخل تولید کرد. به […]

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تولید تجهیزات تصفیه‌خانه شیرابه زباله
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رییس مرکز پژوهش‌ و مطالعات شهرداری تبریز رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری تبریز با تاکید بر تهیه و ذخیره لوازم یدکی حساس تصفیه خانه به‌ویژه فیلترهای مدرن خاطرنشان کرد: با استفاده از شرکتهای دانش بنیان توانمند داخلی می توان فیلترها و تجهیزات اولیه تصفیه‌خانه شیرابه را در داخل تولید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدرضا روشنی در بازدید از تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن سازمان مدیریت، گفت: استفاده از تجربیات کشورهای توسعه یافته و پیشرو در پروژه های زیست محیطی در این طرح و توجه به طرح های پژوهشی موفق در این خصوص می تواند باعث پیشرفت هرچه سریعتر این پروژه زیست محیطی شود.

روشنی افزود: برای تکیمل سریع این پروژه و بهره‌برداری از آن  جلساتی برای تصمیم گیری در خصوص تکمیل ملزومات با حضور کارشناسان کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و طراحان و سازندگان تصفیه خانه و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند برگزار می شود.

وی یادآور شد: اگر وضعیت فعلی مرکز دفن مهندسی پسماند را با وضعیت اسفناک قبلی مقایسه کنیم بیشتر پی به ارزش کارهای انجام شده خواهیم برد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.