حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ادعای آب دار

شناسه : 28926 06 مارس 2019 - 23:33 417 بازدید

آبدار مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جلسه مشترکی با شهرداری ادعا کرده است: پارسال با اقدامات شهرداری تبریز و بقیه دستگاه های مسئول در برگزاری مراسم نوروز و برنامه های تدوین شده توانستیم بین پنج استان موفق در جذب گردشگری نوروزی قرار بگیریم. وی با بیان اینکه پیاده گردی در محوطه و […]

ادعای آب دار
پ
پ

آبدار مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جلسه مشترکی با شهرداری ادعا کرده است:
پارسال با اقدامات شهرداری تبریز و بقیه دستگاه های مسئول در برگزاری مراسم نوروز و برنامه های تدوین شده توانستیم بین پنج استان موفق در جذب گردشگری نوروزی قرار بگیریم.
وی با بیان اینکه پیاده گردی در محوطه و مسیرهای تاریخی مرکز شهر تبریز می تواند برای گردشگران نوروزی بسیار مفید و موثر باشد، اظهار داشت: در این رابطه پنج محور گردشگری در شهرداری تبریز تعیین شده است که انتظار داریم امسال این محورها به صورت رسمی معرفی شوند.
این اظهارات متولی گردشگری استان در حالی صورت می پذیرد که سال گذشته و بخصوص در ایام نوروز، تبریز میزانب رویدادی بین المللی بنام تبریز ۲۰۱۸ بود و عملکرد دستگاه های متولی این رویداد چنان مفتضحانه بود که حتی موجب انتقادات تند امام جمعه تبریز در تریبون نماز جمعه این کلانشهر نیز گردید.
همچنین قبلا این ادعای معاون گردشگری میراث که گفته بود در تابستان ۹۷ تبریز میزبان ۵۰۰ هزار گردشگر خارجی بوده است مورد تعجب ناظران و کارشناسان گردشگری استان بوده است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.