حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور اثرگذار غرفه تبریز 2018 در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

شناسه : 11269 26 ژانویه 2018 - 12:47 236 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: غرفه تبریز 2018 در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و  صنایع وابسته تهران حضور اثرگذار داشته است. به گزارش تبریز ما، معصومه آقاپور با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی ملی  که در راستای برگزاری تبریز 2018 وجود دارد  آذربایجان […]

حضور اثرگذار غرفه تبریز 2018 در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: غرفه تبریز 2018 در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و  صنایع وابسته تهران حضور اثرگذار داشته است.

به گزارش تبریز ما، معصومه آقاپور با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی ملی  که در راستای برگزاری تبریز 2018 وجود دارد  آذربایجان شرقی تا به حال به خوبی ظاهر شده است و این نمایشگاه نمادی از رویداد بزرگ تبریز 2018 است.

وی ادامه داد: من یقین دارم مردم آذربایجان شرقی در سال 2018 تبریز را به نقطه ماندگار تاریخ ایران تبدیل خواهند کرد و این رویداد فرهنگی باعث رونق در استان آذربایجان شرقی می شود.
آقاپور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان شبستر در فاصله  55 کیلومتری تبریز قرار گرفته است و محل عبور به سمت  تبریز است  تجهیزات بومگردی در این شهر اجرایی شده  تا به گردشگران 2018 خدمات ارزنده ارائه کند.

گفتنی است در پایان کتاب شناسنامه تبریز به نماینده شبستر اهدا شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.