حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای برنامه‌های خدماتی در حوزه منطقه ۱

شناسه : 8095 02 نوامبر 2017 - 4:23 177 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه یک گفت: طرح‌های خدماتی منطقه با برنامه‌های تنظیف، سامان‌‌دهی، رنگامیزی و لایروبی، ادامه دارد. به گزارش تبریز ما، حضرتی افزود: با آغاز فصل پاییز طرح‌های تنظیف و ساماندهی حوزه منطقه یک توسط این معاونت در سه فاز آغاز شده که فاز اول در مهر ماه ویژه مدارس […]

اجرای برنامه‌های خدماتی در حوزه منطقه ۱
پ
پ

تبریز ما: معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه یک گفت: طرح‌های خدماتی منطقه با برنامه‌های تنظیف، سامان‌‌دهی، رنگامیزی و لایروبی، ادامه دارد.

به گزارش تبریز ما، حضرتی افزود: با آغاز فصل پاییز طرح‌های تنظیف و ساماندهی حوزه منطقه یک توسط این معاونت در سه فاز آغاز شده که فاز اول در مهر ماه ویژه مدارس سطح حوزه بود و هم اکنون فاز دوم با برنامه ریزی و مسیربندی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بازسازی جداول ولیعصر مسیر خیابان جانبازان، لایروبی جویها، شست و شوی نرده های روگذر پل توانیر ، پاکسازی برگهای پائیزی در  مسیر آبرسان و ایستگاههای BRT ، نصب زیر باکس و باکس زباله و جمع آوری زباله و نخاله از جمله اقدامات انجام یافته در فاز دوم این طرح است که هم اکنون توسط نواحی این معاونت در مسیرهای پیش بینی شده به صورت شبانه روزی اقدام می‌شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.