حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مرگ تلخ 2 کارگر براثر برق گرفتگی در شهر باسمنج

شناسه : 10269 01 ژانویه 2018 - 6:10 320 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: براثر برق گرفتگی مقابل یک کارگاه درب و پنجره‌سازی یک کارگردر دم فوت کرد و کارگر دوم با وجود تلاش اورژانس در بیمارستان جان باخت. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی اروژانس استان، وحید شادی‌نیا اظهار داشت:  در حادثه بعد از ظهر امروز یکشنبه […]

مرگ تلخ 2 کارگر براثر برق گرفتگی در شهر باسمنج
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: براثر برق گرفتگی مقابل یک کارگاه درب و پنجره‌سازی یک کارگردر دم فوت کرد و کارگر دوم با وجود تلاش اورژانس در بیمارستان جان باخت.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی اروژانس استان، وحید شادی‌نیا اظهار داشت:  در حادثه بعد از ظهر امروز یکشنبه یازدهم دیماه در شهرستان باسمنج با دریافت برق گرفتگی و کاهش هوشیاری دو نفر مقابل کارگاه درب و پنجره‌سازی در شهرستان یاد شده سریعا دو دستگاه آمبولانس اورژانس عازم محل شدند.

وی ادامه داد: مرد ۲۴ساله قبل از رسیدن اورژانس در دم فوت کرده بود با این حال اقدامات پیشرفته احیا قلبی ریوی انجام شد ولی موثر واقع نشد.

شادی‌نیا گفت: در خصوص وضعیت مصدوم دوم گفت ;مرد۳۰ساله تحت اقدامات پیشرفته احیا قلبی ریوی وادامه تلاشهای کادر درمانی بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: شاهدان  تماس میلگرد به سیم‌های پست فشار قوی مقابل کارگاه را علت احتمالی حادثه اعلام کردند و علت در دست بررسی است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.