حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حل برخی مشکلات ورزشگاه و اهدای ۱۰هزار پرچم با لوگوی مشترک تراکتور و ۲۰۱۸تبریز به هواداران

شناسه : 12224 11 مارس 2018 - 6:01 746 بازدید

تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های هواداران تراکتورسازی برای شناساندن بیشتر تبریز و در جهت تکریم هواداران، از برنامه ریزی برای بهبود شرایط استادیوم یادگار امام خبر داد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت تکریم هواداران پرشور تراکتور و […]

حل برخی مشکلات ورزشگاه و اهدای ۱۰هزار پرچم با لوگوی مشترک تراکتور و ۲۰۱۸تبریز به هواداران
پ
پ


تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های هواداران تراکتورسازی برای شناساندن بیشتر تبریز و در جهت تکریم هواداران، از برنامه ریزی برای بهبود شرایط استادیوم یادگار امام خبر داد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت تکریم هواداران پرشور تراکتور و استفاده بهینه از ظرفیت هواداران این تیم در آسیا دستور اهدای ۱۰هزار پرچم دو رو با لوگوی تراکتور و تبریز۲۰۱۸را دادیم.

وی افزود: در بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) در جریان برخی مشکلات قرار گرفتیم که با مساعدت مدیران استانی در پی حل برخی از آنها هستیم تا هواداران با آرامش و در آسایش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم محبوب شهرمان را در مصاف حساس آسیایی همراهی کنند.

 شهین باهر در ادامه گفت: هواداران پرشور تراکتور پیش از این به دلیل وجود مشکلات متعدد از جمله ناهمواری جاده ورزشگاه یادگار امام (ره) و سختی مسیر، مشکلات عدیده ای برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم تراکتورسازی داشتند که با هماهنگی لازم بین نهادهای مختلف تصمیمات لازم برای بهبود این شرایط و سهولت حضور هواداران در ورزشگاه اخذ شد.

وی در خاتمه افزود: موفقیت و نتیجه گیری تراکتورسازی و سایر تیم ها و رشته های ورزشی در رقابت های سال ۲۰۱۸ و حضور پرشور هواداران در استادیوم های مختلف یکی از اهداف ما است که می تواند ظرفیت بزرگی برای ما در رویداد تبریز۲۰۱۸ باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.