حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری مسابقه قرآنی گلشن وحی در تبریز

شناسه : 10658 11 ژانویه 2018 - 8:12 394 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری مسابقه قرآنی گلشن وحی در تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقه گلشن وحی اظهار داشت: این مسابقه با هدف ارتقای فرهنگ قرآنی و اسلامی و با اعتلای اخلاق و ایمان دینی برگزار می شود. وی […]

برگزاری مسابقه قرآنی گلشن وحی در تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری مسابقه قرآنی گلشن وحی در تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقه گلشن وحی اظهار داشت: این مسابقه با هدف ارتقای فرهنگ قرآنی و اسلامی و با اعتلای اخلاق و ایمان دینی برگزار می شود.

وی افزود: ایجاد انس و الفت بیش از پیش با قرآن کریم و مفاهیم والای آن و همچنین تقوئیت توسعه  فضای معنوی و قرآنی در بین شهروندان در کنار شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

حمیدی ادامه داد: جامعه هدف این مسابقه علاوه بر کارکنان شهرداری و خانواده های آنان، عموم مجموعه های فرهنگی سطح شهر است.

وی منابع برگزاری مسابقه را از قرآن کریم، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان دانسته  و اظهار داشت: تلاوت تحقیق، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، دعاخوانی، سخنرانی و دکلمه برای هردو بخش آقایان و بانوان و همچنین اذان و صحت نماز برای آقایان از بخش های مختلف این مسابقه است.

لازم به ذکر است؛ مسابقه گلشن وحی در ایام الله دهه فجر در محل فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا ۲۵ دی ماه در محل فرهنگسراهای شهرداری تبریز ثبت نام خود را انجام دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.