حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استفاده از نیروهای سالم، باسابقه و متخصص خود شهرداری به نفع شهر است

شناسه : 10237 31 دسامبر 2017 - 8:15 343 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استفاده از نیروهای سالم،  باسابقه و متخصص خود شهرداری در پست های تعریف شده به نفع شهر و شهروندان تبریز خواهد بود. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص، با سابقه و پاک در […]

استفاده از نیروهای سالم، باسابقه و متخصص خود شهرداری به نفع شهر است
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استفاده از نیروهای سالم،  باسابقه و متخصص خود شهرداری در پست های تعریف شده به نفع شهر و شهروندان تبریز خواهد بود.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص، با سابقه و پاک در مجموعه شهرداری تبریز فرصت ارزشمندی است که باید با برنامه ریزی مناسبت به فکر استفاده از توانمندی های آنان باشیم.

اکبر نژاد در ادامه سخنان اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تبریز از خواسته های آنان است در این راستا باید برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری دستورالعمل مشخص تدوین  و اجرا شود.

وی با اشاره به فعالیت شورای شهر و کمیسیون های مختلف اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تبریز در راستای ارائه گزارش عملکرد به مردم گزارش صد روزه فعالیت شورای شهر تبریز را به شهروندان ارائه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به عدم واریز به موقع بیمه های تکمیلی کارکنان در برخی مناطق شهرداری خواستا واریز به موقع حق بیمه کارگران توسط شرکت های پیمانکاری شد.

در جلسه این هفت شورای اسلامی شهر تبریز افزایش ده درصدی هزینه سرویس مدارس در سال 1396 نسبت به سال گذشته به تصویب رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.