حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۱۰ دستگاه اتوبوس شارژی به ناوگان حمل و نقل تبریز می‌شود

شناسه : 56423 20 آوریل 2021 - 19:51 172 بازدید

شهردار تبریز از مذاکرات برای خرید و الحاق ۱۰ دستگاه اتوبوس شارژی به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: مذاکراتی برای خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس شارژی که تقریبا هر کدام ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد، انجام گرفته است که از نظر مباحث زیست محیطی و […]

۱۰ دستگاه اتوبوس شارژی به ناوگان حمل و نقل تبریز
می‌شود
پ
پ

شهردار تبریز از مذاکرات برای خرید و الحاق ۱۰ دستگاه اتوبوس شارژی به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خبر داد.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: مذاکراتی برای خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس شارژی که تقریبا هر کدام ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد، انجام گرفته است که از نظر مباحث زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا نقش مؤثری دارد.
او افزود: توسعه حمل و نقل عمومی و پاک، موضوعات بسیاری را در شهر می‌تواند حل کند که مهمترین آن کاهش حضور ماشین‌های تک‌سرنشین در سطح شهر است.
شهردار تبریز تصریح کرد: با گسترش خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر، هزینه‌های ما کاهش یافته و با افزایش آسایش و رفاه شهروندان، کاهش جرائم و معضلاتی که از حضور خودروهای شخصی در خیابان‌های شهر ناشی می شود را شاهد خواهیم بود.
او تأکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری تبریز ایجاد بستر حمل و نقل سالم و پاک در شهر است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127059

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.