حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پاکسازی ضایعات تصادف سنگین اتوبان شهید کسائی توسط شهرداری منطقه ۳

شناسه : 7643 19 اکتبر 2017 - 8:12 154 بازدید

تبریز ما: ضایعات و نخاله های به جا مانده از تصادف سنگین دو دستگاه تریلی و پنج دستگاه خودروی سواری جمع آوری و پاکسازی شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، عوامل خدماتی منطقه ۳ با حضور به موقع در صحنه تصادف ۷ دستگاه خودرو، محوطه را پاکسازی کردند. بر […]

پاکسازی ضایعات تصادف سنگین اتوبان شهید کسائی توسط شهرداری منطقه ۳
پ
پ


تبریز ما: ضایعات و نخاله های به جا مانده از تصادف سنگین دو دستگاه تریلی و پنج دستگاه خودروی سواری جمع آوری و پاکسازی شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، عوامل خدماتی منطقه ۳ با حضور به موقع در صحنه تصادف ۷ دستگاه خودرو، محوطه را پاکسازی کردند.

بر اثر تصادف سنگین دو دستگاه تریلی و پنج دستگاه خودروی سواری، بار تریلی ها در محوطه پخش شده بود. با این حال، با تلاش نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری اعم از نیروهای نواحی ۱ و ۲ و ۳ و کارگاه امانی ، ضایعات پخش شده حاصل از این تصادف  جمع آوری و محل تصادف پاکسازی و شستشو شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.