حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاپیتان- تراکتور در وضعیت قرمز؛ کیانی می‌رود؟

شناسه : 12681 09 آوریل 2018 - 4:03 205 بازدید

تبریز ما:  تیم تراکتورسازی اصلا وضعیت خوبی ندارد؛ نتایجی که این تیم در ماه های گذشته به دست آورده باعث ناراحتی هواداران شده و حالا کار به جایی رسیده که روی کاغذ تراکتور امکان سقوط به دسته یک را دارد. در چنین شرایطی هواداران تراکتورسازی ازمدیریت و برخی بازیکنان تیم خود ناراحتند و آنها رادلیل […]

کاپیتان- تراکتور در وضعیت قرمز؛ کیانی می‌رود؟
پ
پ


تبریز ما:  تیم تراکتورسازی اصلا وضعیت خوبی ندارد؛ نتایجی که این تیم در ماه های گذشته به دست آورده باعث ناراحتی هواداران شده و حالا کار به جایی رسیده که روی کاغذ تراکتور امکان سقوط به دسته یک را دارد.

در چنین شرایطی هواداران تراکتورسازی ازمدیریت و برخی بازیکنان تیم خود ناراحتند و آنها رادلیل اصلی ناکامی ها می دانند. آنها در بازی دیروز تراکتور و سپاهان شعارهای تندی راعلیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه سر دادند و خواهان جدایی وی شدند. همچنین برخی بازیکنان تراکتور نیز از شعارها بی نصیب نماندند و اتفاقات عجیبی رقم خورد.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که دو روز قبل از بازی تراکتورسازی و سپاهان بازیکنان تیم تبریزی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود حضور در تمرین تیم را تحریم کردند. ظاهرا بازیکنان تراکتورسازی پیش از این هم قصد تحریم تمرینات را داشتند اما کیانی مانع آنها شده بود اما روز پنجشنبه نتوانست کاری انجام دهد.

در این شرایط مهدی کیانی در بازی دیروز با سپاهان توپی که در میانه زمین لو داد را چند ثانیه بعد بازیکنان حریف به گل تبدیل کردند و همین امر سبب شده هجمه هایی علیه کاپیتان سرخپوشان ایجاد شود.  این جوسازی ها که با جمله مجتبی ساعی گزارشگر بازی مبنی بر اینکه «کیانی اشتباه وحشتناکی انجام داد» شروع شد و بعد ازبازی نیز در صفحات هواداری تراکتورسازی ادامه یافت.

بسیاری از هواداران تراکتورسازی کاپیتان را مقصر اصلی گل سپاهان دانستند و او را مورد سرزنش قرار دادند. حتی برخی به صفحه اینستاگرام کیانی رفتند و توهین هایی به او انجام دادند. درنهایت این اقدامات سبب شد تا مهدی کیانی تمام پست های اینستاگرامش را پاک کند.

در چنین شرایطی زمزمه هایی درباره ناراحتی کیانی از برخی هواداران تراکتورسازی به گوش می رسد. حتی گفته می شود او با مدیران باشگاه و در راس آن مصطفی آجورلو نیز اختلاف هایی دارد که همین اتفاقات ممکن است باعث جدایی کاپیتان سرخپوشان در پایان فصل شود.

کیانی امروز در مصاحبه ای که انجام داده، ضمن تکذیب اختلافش با آجورلو مدیرعامل باشگاه ناراحتی اش از برخی هواداران گفته است: «اگر پاهایم را نشان دهم خواهید دید که هیچ جای سالمی روی آن وجود ندارد، آثار زخم و جای استوک و آسیب های مختلف روی پای من هست و حالا نمی دانم چرا باید یک توپ لو دادن انقدر پررنگ شود.در بازی با الاهلی پنالتی را گل نکردم و مسئولیت شکست را برعهده گرفتم اما این جوی که به وجود آمده بی انصافی است. من دیگر در اینستاگرام فعالیتی نمی کنم و حوصله این بحث ها را ندارم.»

کاپیتان تراکتورسازی درباره شایعه جدایی اش از این تیم هم حرف زده است:«10 سال در تراکتور بودم و با مدرک ثابت می کنم که چه تیم هایی چه پیشنهاداتی به من دادند. می توانستم خودم را به مبلغ های خیلی بالاتر بفروشم اما این کار را نکردم و خدا را شکر که انقدر عملکردم خوب بوده که چنین پیشنهاداتی را دریافت کنم. این فصل باید به خوشی تمام شود و باید دید کسی خواهان ماندن من هست یا نه. باید دید چه کسانی می روند و چه کسانی می مانند ان زمان می توان تصمیم گرفت.»

این در حالی است که درباره جدایی محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی نیز از تراکتورسازی به خاطر مسائل پیش آمده شایعاتی وجود دارد و باید دید در شرایطی که احتمال ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه هم وجود دارد،تصمیم برخی بازیکنان باتجربه مانند مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی درباره ماندن یا جدایی ازتیم چه خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.