حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کادر سلامت بسیجی‌وار در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

شناسه : 57260 04 می 2021 - 11:51 154 بازدید

شهردار تبریز با حضور در بیمارستان شهید محلاتی، از کادر درمان و پزشکی این مرکز که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز به همراه مظفر سلیمانی معاون مالی اقتصادی و رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری در بیمارستان شهید محلاتی حضور یافت. در این […]

کادر سلامت بسیجی‌وار در خط مقدم مقابله با کرونا
هستند
پ
پ

شهردار تبریز با حضور در بیمارستان شهید محلاتی، از کادر درمان و پزشکی این مرکز که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، قدردانی کرد.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز به همراه مظفر سلیمانی معاون مالی اقتصادی و رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری در بیمارستان شهید محلاتی حضور یافت.
در این دیدار شهردار تبریز با بیان اینکه کرونا اکنون بزرگترین معضل شهرها و جوامع دنیاست، گفت: در خط مقدم مقابله با این بیماری، کادر سلامت قرار دارند که بیش از یک سال است به رغم اینکه جان‌شان نیز در خطر است اما فداکارانه تلاش می‌کنند.
او ادامه داد: مجموعه بهداشت و درمان، شهدای زیادی در این راه تقدیم کردند و این روزها که پیک چهارم این بیماری است، از نزدیک شاهد هستیم که این عزیزان همچنان پای کار هستند و تلاش می‌کنند تا به مردم خدمت کنند.
شهین‌باهر در خصوص امکاناتی که در بیمارستان شهید محلاتی برای بیماران کرونایی وجود دارد، گفت: به گفته رئیس محترم بیمارستان شهید محلاتی، این بیمارستان به نوعی محل رجوع افرادی است که از دیگر مراکز درمانی نتیجه نگرفته‌اند و اینجا را مجهزتر و کارآمدتر می‌بینند.
او افزود: اکنون تمامی پزشکان و پرستاران و کادر درمان برای بهبودی هموطنان بیمار تلاش می‌کنند و بسیجی‌وار پای کار هستند که باید از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127730

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.