حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شکست نزدیک تیم ملی ایران برابر آلمان

شناسه : 58882 11 ژوئن 2021 - 19:51 179 بازدید

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در شرایطی مقابل آلمان تن به شکست داد که ملی‌پوشان کشورمان در حساس‌ترین شرایط در زدن سرویس مرتکب اشتباهاتی شدند. به گزارش تبریز ما، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران […]

شکست نزدیک تیم ملی ایران برابر آلمان
پ
پ

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در شرایطی مقابل آلمان تن به شکست داد که ملی‌پوشان کشورمان در حساس‌ترین شرایط در زدن سرویس مرتکب اشتباهاتی شدند.
به گزارش تبریز ما، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم امروز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ مقابل تیم ملی آلمان صف‌آرایی کرد.
با تصمیم ولادیمیر الکنو، سعید معروف، محمد موسوی، مسعود غلامی، آرمان صالحی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور و صابر کاظمی بازیکنان شروع کننده برای ایران بودند.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران
آلمانی‌ها در شروع ست نخست ۴ اختلاف امتیاز پیش افتادند تا با نتیجه ۶ بر ۲ تیم برتر زمین باشند، در این زمان الکنو درخواست تایم استراحت داد تا وقفه‌ای در امتیاز گیری آلمانی‌ها به وجود آورد، همین وقت کمک بسیاری به تیم ملی کرد و در ادامه ملی‌پوشان با جبران اختلاف امتیاز بازی را در امتیاز ۷ برابر کردند و سپس اسپک میثم صالحی ایران را در نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۷ پیش انداخت. سرویس‌های خوب ایران در ادامه اختلاف امتیاز را به سود ملی‌پوشان کشورمان همراه داشت و دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان الکنو همراه شد. در نهایت ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران به پایان رسید.
ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود آلمان
بازی در ست دوم برای دو تیم پایاپای و برابر آغاز شد و آلمانی‌ها موفق شدند نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۶ پشت سر بگذارند. در ادامه اشتباهات ملی‌پوشان ایران و دفاع خوب آلمان اختلاف ۵ امتیاز را به سود شاگردان جیانی به وجود آورد و دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود آلمان همراه شد. دفاع ناقص ملی‌پوشان و سرویس‌های بد ایران باعث شد تا دومین ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود آلمان همراه شد.
ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود آلمان
اشتباهات مکرر ملی‌پوشان ایران و روند خوب آلمانی‌ها در ست دوم باعث شد تا نخستین تایم استراحت فنی با ۵ اختلاف امتیاز و با نتیجه ۸ بر ۳ به سود آلمانی‌ها همراه شود. برتری آلمانی‌ها در دفاع و حمله اختلاف امتیاز را افزایش داد تا دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۸ به سود حریف همراه شود. در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود آلمان همراه شد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران
شروع ست چهارم با تشویق بازیکنان ذخیره ایران و روحیه دادن به تیم ملی آغاز و همین به اعتراض آندره جیانی همراه شد الکنو در پاسخ او را به سکوت دعوت کرد. روحیه خوب بازیکنان ایران با عثرات نخستین ساعت فنی با نتیجه ۸ بر ۵ به سود تیم ملی همراه شود. نکته جالب در ست چهارم تشویق بازیکنان آلمان بود که آنها نیز در واکنش به روحیه خوب بازیکنان ذخیره تیم ملی ایران به وجود آمد. پوشان ایران اختلاف امتیاز خود را حفظ کردند تا دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان الکنو به پایان رسد. دفاع خوب ایران در ست چهارم باعث شد تا ایران این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ با پیروزی پشت سر بگذارد تا تکلیف برنده بازی به ست پنجم کشیده شود.
ست پنجم؛ ۱۵ بر ۱۳ به سود آلمان
سرنوشت بازی به ست پنجم کشیده شد و آلمان در ابتدا تیم برتر زمین شد و با نتیجه ۶ بر ۳ از ایران پیش افتادند اما در ادامه اسپک خوب عبادی پور و سرویس خوب امیرحسین اسفندیار باعث شد تا اختلاف امتیاز به عدد ۱ برسد و آندره جیانی درخواست تایم استراحت دهد. در نهایت ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود آلمان به پایان رسید.
مسابقات به مدت ۳ روز تعطیل است و تیم ملی والیبال کشورمان روز سه‌شنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ مقابل تیم ملی استرالیا صف آرایی خواهد کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129427

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.