حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستای هشترود بر اثر بارش برف

شناسه : 32514 14 ژانویه 2020 - 14:30 446 بازدید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک خبر داد. به گزارش تبریزما به نقل از ایسنا علی ابوالحسنی ، خاطر نشان کرد: شش اکیپ مجهز به ماشین های برف روب و نمک پاش از اول شروع بارش […]

مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستای هشترود بر اثر بارش برف
پ
پ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک خبر داد.

به گزارش تبریزما به نقل از ایسنا علی ابوالحسنی ، خاطر نشان کرد: شش اکیپ مجهز به ماشین های برف روب و نمک پاش از اول شروع بارش گسترده برف در هشترود اقدام به برف روبی جاده های اصلی و فرعی کرده اند.

وی افزود: با تلاش راهداران، محور های اصلی هشترود باز و در راههای روستایی نیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از رانندگان و عموم مردم خواست: از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت داشتن سفر های ضروری لباس گرم، جیره غذایی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودرو خود را به وسایل ایمنی تجهیز کنند.

ابوالحسنی اظهار کرد: وزش شدید باد کار امداد رسانی را برای پرسنل اداره راه مشکل کرده و در جاده ها کولاک شدید به راه انداخته است از این رو، از تمامی مردم شهرستان هشترود تقاضامندم با اداره راه همکاری های لازم را داشته باشند تا این اداره به ترتیب اولویت اقدام به رفع مسدودی راه های روستایی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.