حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیش بینی می شود سال آینده گردشگری بیشترین اشتغالزایی را به خود اختصاص دهد

شناسه : 11140 23 ژانویه 2018 - 7:34 211 بازدید

[ad_1] تبریز ما: وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم آغاز در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار کرد:پیش بینی می شود سال آینده گردشگری بیشترین اشتغالزایی را به خود اختصاص دهد. به گزارش تبریز ما، علی ربیعی ادامه داد: در کشورمان به آثار سیاسی گردشگری کمتر توجه شده است در حالی […]

پیش بینی می شود سال آینده گردشگری بیشترین اشتغالزایی را به خود اختصاص دهد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم آغاز در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار کرد:پیش بینی می شود سال آینده گردشگری بیشترین اشتغالزایی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش تبریز ما، علی ربیعی ادامه داد: در کشورمان به آثار سیاسی گردشگری کمتر توجه شده است در حالی که صنعت گردشگری می تواند به ما کمک کنند تا با سایر کشورها روابط و دوستی بیشتر ایاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اشتغال زایی و کاهش فقر  از جمله دستاودهای صنعت گردشگری می‌تواند باشد و  از این  رو در وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی برنامه‌های ویژه‌ای برای اشتغالزایی در حوزه گردشگری انجام شده است.

ربیعی یادآور  شد: ایران جزو ۱۰ کشور برتر در حوزه جاذبه های تاریخی و پنج کشور برتر در حوزه جاذبه های طبیعی است و ما باید برنامه‌های ویژه‌ای برای بهره مندی از این موضوع داشته باشیم.

ربیعی با شاره اینکه گردشگری تنها ساخت هتل پنج ستاره نیست خاطرنشان کرد: گردشگری تنهام ساخت هتل های ۵ ستاره نیست چرا که گردشگران دنیا در کشور خود زیباتر از این هتل ها را دارند و باید به مقوله گردشگری پست مدرن توجه داشته باشیم یعنی اقامت های  بوم گردی و معرفی جاذبه های فرهنگی و تمدنی از جمله این عوامل می‌تواند باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.