حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11408 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – نقش پر رنگ برگزاری کلاسهای سوادآموزی در مناطق کم برخوردار

شناسه : 11065 22 ژانویه 2018 - 4:37 318 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از نقش مهم و پر رنگ کلاسهای سواد آموزی در سطح مناطق کم برخوردار این حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش راستی با بیان این مطلب که ، پس از بررسی وضعیت برخی از خانواده های کم […]

پورتال شهرداری منطقه یک – نقش پر رنگ برگزاری کلاسهای سوادآموزی در مناطق کم برخوردار
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از نقش مهم و پر رنگ کلاسهای سواد آموزی در سطح مناطق کم برخوردار این حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش راستی با بیان این مطلب که ، پس از بررسی وضعیت برخی از خانواده های کم برخوردار و نتایج حاصله مبنی بر عدم دارا بودن سواد، مخصوصاً از سوی مادران برخی از خانواده ها افزود: در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه ترتیبی اتخاذ گردید تا بتوان شرایطی فراهم نمود که این عزیزان بتوانند در کلاسهای سواد آموزی حضوریافته و استفاده نمایند.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اشاره نمود: همین مسئله باعث گشته تا بسیاری از شهروندانی که نتوانسته اند این فرصت مهم را بیابند، در این کلاسها شرکت و برای سواد آموزی تلاش نمایند که خوشبختانه استقبال خوبی بعمل آمده و تعداد زیادی از بانوان محترمه که از این نعمت بی بهره بودند هم اکنون با حضور در کلاسها با شوق و ذوق خاصی در حال فراگیری می باشند.

وی گفت: این فرصت ایجاد شده در منطقه یک باعث ایجاد شورو نشاط در بین خانواده های محترم گشته و از شرایط فراهم شده به خوبی بهره برداری می نمایند.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.