حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پایان طرح ممیزی املاک شهرک طالقانی و الهیه توسط شهرداری منطقه ۳

شناسه : 7028 04 اکتبر 2017 - 10:54 183 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با تایید سر ناظرین ممیزی املاک شهرداری تبریز، ممیزی املاک شهرک طالقانی و الهیه به پایان رسید و هم اکنون در مرحله صدور فیش قرار دارد. تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با تایید سر ناظرین ممیزی املاک شهرداری تبریز، ممیزی املاک شهرک طالقانی و الهیه به […]

پایان طرح ممیزی املاک شهرک طالقانی و الهیه توسط شهرداری منطقه ۳
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با تایید سر ناظرین ممیزی املاک شهرداری تبریز، ممیزی املاک شهرک طالقانی و الهیه به پایان رسید و هم اکنون در مرحله صدور فیش قرار دارد.

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با تایید سر ناظرین ممیزی املاک شهرداری تبریز، ممیزی املاک شهرک طالقانی و الهیه به پایان رسید و هم اکنون در مرحله صدور فیش قرار دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر افزود: بلوک منظریه، چهارراه ابوریحان، شهرک طالقانی، پشت ساختمان سنگی و خیابان الهیه و ..  از جمله مکان‌های اجرای ممیزی املاک است.

وی اظهار داشت: بعد از اخطارهای لازم قانونی به مالکان این محدوده توسط عوامل واحد ممیزی املاک شهرداری منطقه، مشخصات فردی و مساحت کاربری املاک استخراج شده و در سامانه اطلاعات نوسازی املاک شهرداری درج شده‌است، تا بتوانیم از امسال در فیش های نوسازی اعمال کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد و بتوانیم از خروجی های آن بهره برداری کنیم.

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به اینکه این طرح در تمام مناطق و محلات منطقه در حال اجرا شدن است، گفت: زمان اندکی به پایان بخش های میدانی کار باقی مانده و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن پس از پایان عملیات برداشت، کار پالایش، جمع بندی و بهره برداری از اطلاعات را اجرا کنیم.

وی افزود: در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، ممیزی املاک و معابر و مشاغل سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ بدون عقد قرارداد با شرکت های بخش خصوصی و بدون صرف هزینه ای توسط پرسنل واحد ممیزی املاک خود منطقه انجام می‌گیرد.

مهندس پرویز عباس نژاد تاکید کرد: شهرداری منطقه تنها منطقه، ما بین مناطق ۱۲ گانه شهرداری تبریز می باشد که ممیزی املاک را به جهت صرفه جویی در هزینه های جاری توسط خود پرسنل منطقه انجام می دهد تا جایی که عملکرد این منطقه در طرح ممیزی املاک مورد توجه سرناظرین ممیزی شهرداری کلانشهر تبریز قرار گرفته است.

وی شهرداری ها را به عنوان متولیان اصلی شهر در زمینه نوسازی و بهسازی در مدیریت شهری نیازمند به بانک اطلاعاتی املاک دانسته و افزود: مدیریت شهری برای برنامه ریزی و تصمیم گیری نیازمند به اطلاعات دقیق و طبقه بندی شده ای از فضاها با کاربری های مختلف از سطح داخلی شهر می باشد.

عباس‌نژاد این اقدامات را گامی اساسی و بنیادین در تحقق امر درآمد پایدار شهری در شهرداری ها بیان کرده و گفت: شهرداری منطقه ۳ با ممیزی کردن شهرک طالقانی که قبلا از پرداخت عوارض نوسازی امتناع می کردند، از این به بعد همه ساله بصورت سیستمیک عوارض خویش را خواهند پرداخت.

وی با اعلام اینکه شهرداری منطقه ۳ تبریز کار ممیزی و تفکیک املاک واقع درحوزه این منطقه را با جدیت و کیفیت بیشتری دنبال می کند، گفت: هدف از انجام این پروژه، جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات املاک منطقه، جلوگیری از فعالیت های زمان بر در شهرداری و انجام کارهای میدانی، مکانیزه کردن فرآیندهای موجود در شهرداری، خدمات رسانی سریع تر به شهروندان است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.