حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حمل مشعل المپیک زمستانی توسط عظیم قیچی ساز

شناسه : 9726 18 دسامبر 2017 - 6:26 199 بازدید

تبریز ما: عظیم قیچی ساز به همراه 9 نفر از نمایندگان کشورمان در المپیک زمستانی مشعل این المپیک را حمل کردند. نمایندگان ایران در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌چانگ با حضور در مسیر این مشعل در شهر آسان کره‌جنوبی، آن را حمل کردند. تیمی ۱۰ نفره از نمایندگان ایران که با حضور عظیم […]

حمل مشعل المپیک زمستانی توسط عظیم قیچی ساز
پ
پ


تبریز ما: عظیم قیچی ساز به همراه 9 نفر از نمایندگان کشورمان در المپیک زمستانی مشعل این المپیک را حمل کردند.

نمایندگان ایران در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌چانگ با حضور در مسیر این مشعل در شهر آسان کره‌جنوبی، آن را حمل کردند.

تیمی ۱۰ نفره از نمایندگان ایران که با حضور عظیم قیچی ساز کوهنورد کشورمان و پرچمداری بهرام رادان، بازیگر برجسته کشورمان  به مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی اعزام شده بودند دیروز و امروز طبق برنامه ریزی تعیین شده مشعل را حمل کردند.

 به عنوان اولین ایرانی، فروغ عباسی عضو تیم زنان اسکی آلپاین کشورمان که سابقه حضور در مسابقات المپیک زمستانی را هم در کارنامه خود دارد این مشعل را حمل کرد. او صبح روز شنبه مشعل المپیک زمستانی را از مارگارت گرانت هرچ، ورزشکار اهل آفریقای جنوبی تحویل گرفته و برای مسافت ۲۰۰ متر در شهر آسان کره جنوبی حمل کرد. در انتهای این مسیر نیز او مشعل را به ورزشکاری از لبنان تحویل داد.

وی که اکنون در حال تلاش برای کسب سهمیه حضور در المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ است پس از حمل مشعل گفت « امیدوارم در آینده نزدیک به عنوان ورزشکار به کره‌جنوبی برگردم و بتوانم در المپیک زمستانی شرکت کنم».

 در ادامه این مراسم نیز ۹ نماینده دیگر به ترتیب مشعل را هرکدام برای مسافت ۲۰۰ متر حمل کردند و به این ترتیب حضور نمایندگان ایران در مراسم حمل مشعل المپیک به اتمام رسید.

مشعل المپیک زمستانی

حسن میرزاحسینی، عضو تیم ملی اسکی و سنگ‌نوردی جانبازان و معلولین ایران، اولین نفری بود که امروز و به نمایندگی از کشورمان این مشعل را حمل کرد. طبق برنامه ریزی مسئولان قرار بود او با استفاده از یک پای مصنوعی مشعل را حمل کند اما میرزاحسینی ترجیح داد با استفاده از عصا این کار را انجام دهد. میرزاحسینی درباره دلیل کار خود گفت: «دوست دارم این پیام را منتقل کنم که معلولیت نباید باعث شود که فرد از حضور در جامعه محروم شود. همه معلولان باید با شجاعت کامل در جامعه و در میان مردم حضور داشته باشند».

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.