حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فوت ۳۹۸ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

شناسه : 56339 19 آوریل 2021 - 23:53 182 بازدید

سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار کرونا را اعلام کرد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳۹۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. به گزارش تبریز ما، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز سی‌ام فروردین ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ […]

فوت ۳۹۸ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته
پ
پ

سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار کرونا را اعلام کرد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳۹۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
به گزارش تبریز ما، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز سی‌ام فروردین ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و بستری شدند.
وی با بیان این‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ تاکنون در کشور به ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار ۴۳۵ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۸ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۷ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۹۷ هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۴ هزار و ۸۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
لاری گفت: تاکنون ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۵۱۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.
وی درباره مجموع واکسن‌های تزریق شده نیز عنوان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها ۵۵۰ هزار و ۱۳۱ دوز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۴۱۶ هزار و ۸۴ واکسن در دوز اول و ۱۳۴ هزارو ۴۷ واکسن در دوز دوم تزریق شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/126970

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.