حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز برگزار شد

شناسه : 10532 08 ژانویه 2018 - 10:38 401 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با برگزاری مراسم تکریم و معارفه، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات مدیریت پیشین این مجموعه قدردانی شد. به گزارش تبریز ما با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران کل حراست و بازرسی و مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده به عنوان […]

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز برگزار شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: با برگزاری مراسم تکریم و معارفه، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات مدیریت پیشین این مجموعه قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران کل حراست و بازرسی و مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی و از خدمات 18 ساله میراعتماد عمادی قدردانی شد.

قائم مقام شهردار تبریز در این مراسم با اشاره به این‌که مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل، از همکاران متخصص، خوشنام و پرتلاش شهرداری تبریز است، گفت: در همین مدت اخیر، بارها شاهد درخواست  جناب عمادی برای کناره‌گیری از حوزه روابط‌عمومی بودیم، اما شخصاً هر بار خواستار استمرار فعالیت ایشان بودم و شهردار محترم نیز همین نظر را داشتند.

رسول موسایی با تاکید بر اینکه مدیران با تجربه، از سرمایه های مجموعه شهرداری تبریز هستند گفت: توانمندی آقای عمادی متعلق به شهرداری تبریز است و قطعا از تجربه نامبرده در شهرداری تبریز استفاده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت کار روابط عمومی در مجموعه خدمت محور و اجتماعی شهرداری تبریز افزود: روابط عمومی شهرداری تبریز در سالیان اخیر همواره ارتباط گسترده‌ای با قاطبه اهالی رسانه و مطبوعات داشته است و از سوی دیگر پل ارتباطی موثری برای انتقال نقدها، نظرها و ایده های شهروندان به مدیران مجموعه بوده است.

قائم مقام شهرداری تبریز با تقدیر از زحمات و تلاشهای 18 ساله عمادی در اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز گفت: حاصل زحمات وی و مجموعه روابط عمومی در سیستم شهرداری تبریز و نحوه ارتباط مجموعه شهرداری با بیرون از مجموعه مشهود است.

قائم مقام شهردار تبریز همچنین با آرزوی موفقیت برای سعید حاجی زاده در سمت جدید اظهار داشت: حاجی زاده آشنای سنگر رسانه و روابط عمومی است و با توجه به وظایفی که برای اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز متصور است، حضور و سابقه طولانی وی در حوزه ارتباطات قطعا روح تازه ای در روابط عمومی مجموعه شهرداری خواهد دمید.

در ادامه این مراسم، عمادی مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل، با تقدیر از مجموعه همکاران و عوامل اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با بیان این‌که کارِ تمام‌وقت، اقتضای حوزه روابط‌عمومی است، افزود: همکاران عزیز بنده،در مدت نزدیک به دو دهه حضور در روابط‌عمومی، به صورت شبانه‌روزی در خدمت دو محور مهم «اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی» بوده‌اند و در سایه این تلاش‌ها، اتفاقات و تحولات مهمی در این بخش رقم خورده‌است.

وی با بیان این‌که صرفه‌جویی، مهم‌ترین محور برنامه‌های روابط‌عمومی بوده‌است، تصریح کرد: در مدت مسئولیت در حوزه روابط‌عمومی، سعی کردیم از اقدامات قراردادی و پیمانکاری، پرهیز کرده و با تلاش عوامل، مدیریت هزینه را در مجموعه، نهادینه کنیم؛ از این رو لازم می‌دانم از کوشش‌های تک‌تک همکارانم صمیمانه تشکر کنم.

مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل یادآور شد: در سال‌های اخیر، بارها کناره‌گیری از این مجموعه را اعلام کردم و خرسندم که امروز این تقاضا محقق شده و از این رو از شهردار محترم، صمیمانه سپاسگزارم که با این تغییر، موافقت کردند.

عمادی، با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز، اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «تبریزیم» و برنامه رادیویی «استودیوشهر» از مهم‌ترین این ظرفیت‌هاست که از نظر مخاطب‌پذیری، محتوا و هزینه‌کرد، در بین شهرداری‌های کشور، کم‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت حدود 300 رسانه رسمی در استان آذربایجان‌شرقی، از دیگر مزیت‌های  روابط‌عمومی است که نقش موثر در پشتیبانی برنامه‌های اطلاع‌رسانی مدیریت شهری داشته است.

مدیرکل سابق روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، از جامعه خبری و اصحاب رسانه استان قدردانی کرد و در عین حال گفت: در هر قشری ممکن است افرادی در پی سوء‌استفاده  از شرایط باشند؛ خدا را شاکرم که در این سال‌ها، در مقابل این طیف معدود ایستاده و اجازه باج‌گیری رسانه‌ای به کسی ندادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک انتصاب سعید حاجی زاده، مدیرکل جدید روابط‌عمومی و بین‌الملل، خاطرنشان کرد: برادر گرانقدرم جناب حاجی‌زاده، رفیق سال‌های متمادی است که با پشتوانه سال‌ها فعالیت رسانه‌ای و فرهنگی، وارد این حوزه شده‌است.

عمادی اضافه کرد: برنامه‌ها و اندیشه‌های ایشان در کنار تلاش مجموعه، چشم‌انداز درخشانی برای آینده این حوزه ترسیم می کند.

سعید حاجیزاده، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و دلسوزانه مدیرکل سابق بر بهره گیری از تجارب اجرایی و استفاده از راهکارها و ایده‌های موثر وی تاکید کرد.

حاجی زاده، ذات فعالیت های روابط عمومی را حساس، سنگین و در عین حال مظلوم عنوان کرد و از آن به عنوان ویترین فعالیت های شهرداری یاد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری در خصوص مسئولیت سنگین و خطیر اداره کل در رویداد تبریز 2018 ، خواستار ادامه روند همکاری صمیمانه و شبانه روزی اعضای مجموعه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز نیز از زحمات چند ساله مدیرکل سابق روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز قدردانی کرد.

حجت الاسلام حمیدی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی به تناسب گستره فعالیتی بیشترین ارتباط را با اداره کل روابط عمومی دارد و در این مدت اگر همراهی روابط عمومی نبود در حوزه فرهنگی نمی توانستیم کار به جایی ببریم.

وی ادامه داد: اداره کل روابط عمومی توانسته با فعالیت خستگی ناپذیر خود نگاه عمومی را به شهرداری تبریز تغییر دهد.

 

در پایان این مراسم، از تلاش‌های میراعتماد عمادی قدردانی شده و سعید حاجی زاده به عنوان مدیرکل‌روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی شد.

گفتنی است؛ شهرداری تبریز طی حکمی میراعتماد عمادی را به عنوان مشاوره رسانه شهرداری تبریز منصوب کرده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.