حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدافع سابق تراکتور جانشین خانزاده شد

شناسه : 61469 03 سپتامبر 2021 - 19:51 590 بازدید

مدافع سابق تراکتور بار دیگر به این تیم پیوست. به گزارش تبریز ما، علی عبدالله‌زاده یکی از بازیکنانی بود که تراکتور در اولین فصل خصوصی شدنش به خدمت گرفت؛ این بازیکن اما نتوانست در تبریز شرایط خوبی را برای خود رقم بزند و در پایان لیگ هجدهم از تراکتور جدا شد. بعد از پشت سر […]

مدافع سابق تراکتور جانشین خانزاده شد
پ
پ

مدافع سابق تراکتور بار دیگر به این تیم پیوست.
به گزارش تبریز ما، علی عبدالله‌زاده یکی از بازیکنانی بود که تراکتور در اولین فصل خصوصی شدنش به خدمت گرفت؛ این بازیکن اما نتوانست در تبریز شرایط خوبی را برای خود رقم بزند و در پایان لیگ هجدهم از تراکتور جدا شد.
بعد از پشت سر گذاشت دو فصل، علی عبدالله‌زاده با حضور در تبریز و مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور برای بار دوم به تیم سرخ پوش شهر تبریز پیوست تا با توجه به شرایط فعلی این تیم و برخلاف مقطع اول حضورش در تبریز، شانس زیادی برای داشتن یک جایگاه ثابت در ترکیب سرخ‌پوشان داشته باشد.
باشگاه تراکتور که طی روزهای اخیر با حواشی بسیاری روبرو بوده و هنوز تکلیف خیلی از بازیکنانش مشخص نیست و با توجه به جدایی پرتعداد بازیکنان، با جاهای خالی زیادی هم روبروست، دقایقی پیش در رسانه رسمی خود خبر از جذب علی عبدالله‌زاده داده و نوشت: علی عبدالله‌زاده ظهر امروز (جمعه) با عقد قراردادی رسمی به جمع سرخ‌پوشان دیار آذربایجان پیوست. این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید کشورمان را دارد، در لیگ هجدهم نیز برای تراکتور بازی کرده و پس از امضای قرارداد خود از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.
این مدافع ۲۸ ساله که سابقه بازی در تیم‌هایی چون صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی را هم در کارنامه دارد، در نیم فصل دوم لیگ بیستم به تیم پیکان پیوست و اینک بار دیگر در فصل جدید با پیراهن تراکتور به میدان خواهد رفت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131836

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.