حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

ماسک در تبریز نایاب شد

شناسه : 9793 19 دسامبر 2017 - 9:24 208 بازدید

[ad_1] تبریز ما: به دنبال افزایش میزان آلودگی هوای کلانشهر تبریز و تداوم این آلودگی ها ماسک سوپاپ دار در داروخانه های این شهر نایاب شد.     به گزارش تبریز ما به نقل از نصر ، افزایش میزان آلودگی هوا و شرایط ناسالم برای تمام گروه ها موجب شد تا میزان مصرف انواع ماسک […]

ماسک در تبریز نایاب شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: به دنبال افزایش میزان آلودگی هوای کلانشهر تبریز و تداوم این آلودگی ها ماسک سوپاپ دار در داروخانه های این شهر نایاب شد.

 

 

به گزارش تبریز ما به نقل از نصر ، افزایش میزان آلودگی هوا و شرایط ناسالم برای تمام گروه ها موجب شد تا میزان مصرف انواع ماسک در بین شهروندان این کلانشهر افزایش یابد.

گزارش خبرنگاران نصر می افزاید، در مراجعه به اکثر داروخانه های این شهر به دلیل حجم گسترده تقاضا و همچنین نبود موجودی کافی بسیاری از داروخانه ها با کمبود مواجه شده اند.

این گزارش می افزاید، فروش انواع ماسک های سوپاپ دار در داروخانه های این شهر محدود شده به نوعی که در مراجعه به 10 داروخانه شهر تنها یک داروخانه آن هم به تعداد محدود ماسک از این نوع به فروش می رساند.

 در ده روز گذشته میزان آلودگی هوای کلانشهر تبریز شرایط ناسالم را برای گروه های مختلف رقم زده است تا جایی که امروز هم در چهارمین روز متوالی کلیه مدارس کلانشهر تبریز تعطیل اعلام شد و احتمال تعطیلی در روز چهارشنبه نیز مطرح است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.