حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

مغربی، عضو شورای اسلامی شهر باسمنج: توسعه منطقه باسمنج، با ایجاد بخش مستقل امکان پذیر است

شناسه : 54813 31 دسامبر 2020 - 0:56 340 بازدید

به گزارش تبریزما:عضو شورای اسلامی شهر باسمنج، گفت: توسعه منطقه باسمنج، با ایجاد بخش مستقل امکان پذیر است. به گزارش ملت آزاد، جواد مغربی با اعلام مطلب فوق افزود: تا زمانی که باسمنج در تقسیمات کشوری جایگاه ثابت و درستی نداشته باشد، پیشرفت و توسعه باسمنج غیرممکن خواهد بود چون روستاها عملا در باسمنج و […]

مغربی، عضو شورای اسلامی شهر باسمنج: توسعه منطقه باسمنج، با ایجاد بخش مستقل امکان پذیر است
پ
پ

به گزارش تبریزما:عضو شورای اسلامی شهر باسمنج، گفت: توسعه منطقه باسمنج، با ایجاد بخش مستقل امکان پذیر است.
به گزارش ملت آزاد، جواد مغربی با اعلام مطلب فوق افزود: تا زمانی که باسمنج در تقسیمات کشوری جایگاه ثابت و درستی نداشته باشد، پیشرفت و توسعه باسمنج غیرممکن خواهد بود چون روستاها عملا در باسمنج و منطقه منزوی هستند و هیچ نقشی در استراتژی منطقه ایفا نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر باسمنج به یک بخش مستقل تبدیل شود، شورای بخش می تواند معضلات روستاهای همجوار را نیز نقش حل و فصل نماید؛ تصریح کرد: باید روستاهای همجوار با شهرداری باسمنج در این راستا همصدا و یکدشت باشند تا منطقه توسعه یاید، زیرا توسعه منطقه در سایه ایجاد بخش مستقل است.
عضو شورای اسلامی شهر باسمنج، با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر پیگیر مساله ایجاد بخش مستقل به صورت جدی می باشد، اضافه کرد: همانطوری که قدما فرموده اند، یک دست صدا ندارد و لازم است که همکاریهای لازم صورت گیرد اما در این بین، عده ای سودجو و زمین خوار هم هستند که راضی به ایجاد بخش مستقل نیستند و با الحاق شهر می خواهند به مقاصد شخصی خود برسند.
مغربی، در ادامه با اشاره به اینکه، نقش شورای اسلامی شهر در توسعه شهری – فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی و … بسیار مهم می باشد و شورا یک تفکر بنیادین است که در تمام ادوار گذشته دارای ارزش و احترام خاصی بوده، چرا که سر منشاء اصلی خدمت به مردم است؛ بیان داشت: نقش شورا در توسعه شهری بسیار مهم است و آن هم تحت شرایطی می باشد که متأسفانه در کشور ما شورا اصلا جایگاه خود را ندارد و دستگاههای دولتی مخصوصا سیستم شهرداری به آن به چشم سربار می نگرد و این در حالی است که در کشورهای پیشرفته شورا همه کاره شهر می باشد و حیطه اختیارات آن خیلی گسترده است، اما در کشورمان شورا فقط و فقط در انتخاب شهردار دخیل است که البته آن هم اگر به درستی انجام پذیرد.
عضو شورای اسلامی شهر باسمنج، نبود فاضلاب شهری، ترافیک بالا و عدم تعریض خیابان اصلی را بخشی از مشکلات شهر باسمنج بیان داشته و اضافه کرد: برخی از خیابان ها نیاز به تعریض دارند که البته بدون همکاری مردم و اهالی میسر نخواهد شد و احیای بافت های فرسوده و معرفی محصولات کشاورزی منطقه همچون خیار شور و پنیر لیقوان و گلسرخ و …، ایجاد بازارچه میوه و تره بار، مدیریت صحیح در ورزش باسمنج و توجه به ورزش همگانی و توسعه فرهنگی و ورزشی منطقه از نیازهای اساسی شهر می باشند.
مغربی در خصوص عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری باسمنج نیز بیان کرد: شورای دوره پنجم که از سال ۹۶ آغاز شده است، چندین ملک که در مسیر تعریض خیابان قرار داشته اند تملک نموده و مسیر خیابان بیت الاحزان را اصلاح و احداث کرده است.
وی افزود: ساخت و نصب تندیس مادر و تندیس ستارخان، احداث زمین چمن فوتبال، آسفالت و زیرسازی خیابان ولیعصر(عج) و جاده جانقور و سطح شهر، کانال کشی عسگردره سی در ضلع جنوبی و پروژه خیابان کشاورزی و زیرسازی و آسفالت جاده هروی از دیگر فعالیتهای شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشند.
مغربی در خاتمه گفت: این شهر به موفقیت نخواهد رسید مگر با پشتکار و تلاش مردم باسمنج که به همدیگر اعتماد کنند و احترام بگذارند، چرا که هیچ کس از دوگانگی و چند پارچگی خیری ندیده است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.