حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

فوت بیش از ۴ هزار نفر در آذربایجان شرقی بر اثر ابتلا به کرونا

شناسه : 56534 22 آوریل 2021 - 11:52 145 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۴ هزار و ۳۴۵ نفر بیمار مثبت کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز جان خود را از دست داده اند. به گزارش تبریز ما، دکتر محمدحسین صومی افزود: یک هزار و ۶۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و این […]

فوت بیش از ۴ هزار نفر در آذربایجان شرقی بر اثر ابتلا به
کرونا
پ
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۴ هزار و ۳۴۵ نفر بیمار مثبت کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز جان خود را از دست داده اند.
به گزارش تبریز ما، دکتر محمدحسین صومی افزود: یک هزار و ۶۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و این رقم نسبت به بیشترین بستری‌ها که در پیک سوم در آبان ماه سال گذشته تجربه کردیم ۸ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند که بیشترین رقم در میزان بستری‌های روزانه در سال جاری است.
دکتر صومی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ نفر بر اثر بیماری کرونا در استان جان خود را از دست دادند و ۳۰۴ بیمار بستری هم در بخش‌های ویژه به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند که هر لحظه ممکن است دچار مشکل شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه ۵ درصد بستری‌های کرونایی در استان فوت کرده اند ادامه داد: پیش بینی می‌شود شیب صعودی بیماری در ۲ هفته اول اردیبهشت ادامه داشته باشد و امیدواریم با افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص رعایت فاصله اجتماعی وضعیت بهتر شود.
صومی اضافه کرد: ۸ هزار تخت فعال در استان وجود دارد و در شرایط خاص ۴ هزار تخت  رامی‌توان به بیماران کرونایی اختصاص داد.
وی اظهار کرد: بیماران کرونایی به شدت نیازمند دستگاه اکسیژن هستند که از این ۴ هزار تخت فقط ۲ هزار و ۵۰۰ تخت جوابگوی نیازمندان به اکسیژن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص میزان واکسیناسیون گروه اول نیز گفت: تا به امروز ۴۱ هزار و ۵۳۶ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127129

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.