حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اصناف مدافعین اقتصاد کشور قلمداد می گردند

شناسه : 32946 12 مارس 2020 - 23:55 473 بازدید

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان ابزار داشت: در پی شیوع کرونا و هراس از ابتلا به آن، شاهد خلوت بی‌سابقه ای را در بازار هستیم .اصناف که همیشه به عنوان سربازان اقتصادی کشور ادای وظیفه میکردند و در خط مقدم جبهه اقتصادی حضور داشتند در این شرایط بحرانی نیز از پای ننشسته و به عنوان […]

اصناف مدافعین اقتصاد کشور قلمداد می گردند
پ
پ

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان ابزار داشت:
در پی شیوع کرونا و هراس از ابتلا به آن، شاهد خلوت بی‌سابقه ای را در بازار هستیم .اصناف که همیشه به عنوان سربازان اقتصادی کشور ادای وظیفه میکردند و در خط مقدم جبهه اقتصادی حضور داشتند در این شرایط بحرانی نیز از پای ننشسته و به عنوان مدافعین اقتصاد کشور ادای وظیفه مینمایند .

احمد گازرانی در گفت‌وگو با خبرنگار کاریران اظهار داشت: بازار شهرهای مختلف کشور در این روزهای پایان سال بسیار خلوت شده و بازاریان با مشکلات مدیدی مواجه شده اند. اجاره بهای واحد صنفی،بیمه ،مالیات ،چکهای صادر شده و چندین مشکل دیگر،اصناف را با چالشی جدی مواجه کرده است .در این شرایط نیاز به حمایتهای دولت از هر زمان دیگر بیشتر احساس میگردد.دولت محترم باید بسته های ویژه ای برای حمایت از اصناف در نظر بگیرد تا اندکی از مشکلات این قشر زحمتکش کاسته شود.

گازرانی با بیان اینکه طبق روال گذشته از یک ماه قبل اجناس شب عید وارد بازار شده و بازاریان خریدهای خود را سفارش داده‌اند گفت: مردم از ترس ابتلا به کرونا و رعایت موارد ایمنی و بهداشتی ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و کمتر در اماکن عمومی و بازار ظاهر شوند ادامه داد:ضمن توصیه به مردم شریف ایران اسلامی به مراقبت از انتشار این ویروس،از دولت محترم نقشه ای راهبردی برای حل مشکلات صنفی را خواهانیم.

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان با بیان اینکه فروشندگان منتظرند تا زودتر این وضعیت به پایان برسد و حضور مردم در بازار رونق بگیرد تصریح کرد: بسیاری از بازاریان اجناس خود را به‌صورت چکی خریداری کردند بنابراین اگر به اندازه کافی فروش نداشته باشند بدون شک زیان زیادی را متحمل می‌شوند.

دبیر اتاق اصناف همدان در ادامه با اشاره به همت والای مالکان مغازه ها و مجتمع ها و اعمال خیر این بزرگواران اظهار داشت:به لطف الهی موجران واحدهای صنفی همدان در اقدامی بزرگ و انسان دوستانه اقدام به بخشش اجاره بهای واحد های صنفی از یک ماه تا هفت ماه نموده اند و سایر استانها نیز باید خیرین همدانی را الگوی خود قرار دهند.
ریاست اتحادیه کفاشان همدان در ادامه افزود:از دیگر اعمال خیری که در این حوزه میتوان به آن اشاره داشت عنایت ویژه کارخانه داران،تولید کنندگان و عمده فروشان به واحدهای صنفی حوزه توزیع است که مهلتی را برای چک های صادر شده توسط اصناف در نظر گرفته اند و از برگشت زدن چکها خودداری میکنند تا اعتبار بازاریان و کسبه لکه دار نشود ،که جا دارد ضمن تقدیر و تشکر و ارج دادن به این کار خیر ،این کار پسندیده نیز الگویی برای سایر استانها باشد.
گازرانی با تاکید بر اینکه سلامتی مردم اولویت اصلی اتاق اصناف است افزود: آموزش‌های بهداشتی و ایمنی برای مقابله با کرونا را در اختیار کسبه قرار دادیم و خوشبختانه اصناف شاهد همکاری خوبی را در این زمینه داشته اند
گازرانی با بیان اینکه بیشتر فروشگاه‌ه داران به‌طور مرتب مغازه‌هایشان را ضدعفونی می‌کنند و کسبه ماسک و دستکش به همراه دارند گفت: برخی مراکز خرید هم به مشتریان خود ماسک و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده ارائه می‌کنند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان در پایان از زحمات اتاق اصناف ،علی الخصوص هیئت مدیره های اتحادیه پوشاک و اتحادیه کیف و کفش همدان که نقش بسزایی را در جهت بخشش اجاره بهای واحد های صنفی از طرف مالکان داشتند تقدیر و تشکر ویژه ای نمودند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.