حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باید احساس «خودتبریزی‌بینی» را تقویت کنیم

شناسه : 11033 21 ژانویه 2018 - 7:36 194 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار سال های دور آذربایجان شرقی بر لزوم مرمت عمارت تاریخی شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: این ساختمان، هویت تبریز است و ریزش ها و ترک ها و شکستگی های آن نیازمند مرمت است. به گزارش تبریز ما، نورالدین غروی که میهمان صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز بود گفت: این […]

باید احساس «خودتبریزی‌بینی» را تقویت کنیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار سال های دور آذربایجان شرقی بر لزوم مرمت عمارت تاریخی شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: این ساختمان، هویت تبریز است و ریزش ها و ترک ها و شکستگی های آن نیازمند مرمت است.

به گزارش تبریز ما، نورالدین غروی که میهمان صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز بود گفت: این ساختمان عمارت تاریخی شهرداری، یک اثر مهم است  و حیف است که با این روال نگهداری شود.

وی با اشاره به معضل ترافیک شهر تبریز گفت: کسی که تبریز می آید، حتماً بارها از نحوه رانندگی در این شهر مضطرب می‌شود، چرا که پیکار بی امان در ترافیک این شهر در جریان است.

استاندار سال‌های دور آذربایجان‌شرقی، بر لزوم حفاظت از هویت فرهنگی شهر تاکید و تصریح کرد: مسیر خیابان شریعتی، از مسیرهای هویتی شهر است که متاسفانه با غذاهای ترکی، دچار «استانبولیزیشن» شده است؛ این روند نام گذاری انگلیسی حتی در اسامی غذاها نیز به خوبی مشهود است. برای یک توریست، این سوال پیش می آید که اینجا واقعا تبریز است؟!

وی با اشاره به سال‌های دوری خود از تبریز گفت: ۱۰ هزار کیلومتر دورتر از اینجا، نسیم تبریز را شنیده ام. این شهر، واقعاً دروازه تمدن هااست و باید به یاد بزرگانی مثل علی مسیو، دوره هایی مانند «انجمن شهر» و «مشروطه»را دوباره مرور کنیم.

غروی اضافه کرد:  باید به ۱۱۰ سال پیش برگردیم و ببینیم این شهر ، چطور عنوان «شهر اولین ها» را از آن خود کرده است؟

استاندار اسبق آذربایجان شرقی با طرح این سوال که چرا باید به جای پیشتاز بودن، مدام سایر شهرها را در مقابل خود می بینیم، افزود:  تبریز، وقار و متانت ایران است و متواضعانه عرض می کنم که باید امیدوارم احساس «خود‌تبریزی‌بینی» مان را تقویت کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.