حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طبابت عضو شورای اسلامی شهر در موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز

شناسه : 8355 08 نوامبر 2017 - 8:23 304 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو پزشک شورای اسلامی شهر تبریز که در کربلای معلی حضور یافته است، در بخش خدمات پزشکی موکب جنت‌الحسین(ع) حضور یافته و به طبابت و پانسمان پای زائران پرداخت. به گزارش تبریز ما، دکتر آمودان‌زاده از مدتی پیش به همراه دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز در کربلای معلی حضور یافته […]

طبابت عضو شورای اسلامی شهر در موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو پزشک شورای اسلامی شهر تبریز که در کربلای معلی حضور یافته است، در بخش خدمات پزشکی موکب جنت‌الحسین(ع) حضور یافته و به طبابت و پانسمان پای زائران پرداخت.

به گزارش تبریز ما، دکتر آمودان‌زاده از مدتی پیش به همراه دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز در کربلای معلی حضور یافته و در روزهای اخیر، از خدمتگزاران فعال موکب بوده‌است.

وی صبح امروز در بخش خدمات پزشکی موکب جنت‌الحسین(ع) حضور یافته و پای برخی زائران پیاده اربعین را مداوا کرد.

دکتر آجودان‌زاده همچنین ساعاتی را نیز در موکب، به ارائه آموزش‌های پزشکی و بهداشتی و مشاوره‌های دارویی برخی زائران بیمار اختصاص داده است.

بابایی‌اقدم و محمدزاده از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر هستند که در موکب جنت‌الحسین(ع) حضور فعال دارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.