حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز میزبان پیکان تهران

شناسه : 9780 19 دسامبر 2017 - 7:28 306 بازدید

تبریز ما: تیم والیبال شهرداری تبریز در آغاز دو برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور میزبان پیکان تهران است. دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران از روز (چهارشنبه) با برگزاری یک دیدار در ارومیه آغاز می‌شود. در نخستین دیدار هفته‌ دوازدهم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۷ در سالن غدیر میزبان هاوش گنبد است. شاگردان ساسان […]

شهرداری تبریز میزبان پیکان تهران
پ
پ


تبریز ما: تیم والیبال شهرداری تبریز در آغاز دو برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور میزبان پیکان تهران است.

دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران از روز (چهارشنبه) با برگزاری یک دیدار در ارومیه آغاز می‌شود. در نخستین دیدار هفته‌ دوازدهم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۷ در سالن غدیر میزبان هاوش گنبد است.

شاگردان ساسان خداپرست پس از حواشی به وجود آمده در دیدار پایانی دور رفت و برابر خودروسازان پایتخت در خانه امیدوارند ضمن جبران شکست در دور رفت برابر گنبدی‌ها با هواداران‌شان  آشتی کنند.

شهرداری ارومیه یازده امتیاز دارد و با سه برد و هشت باخت در رده یازدهم جدول رده‌بندی قراردارد و در صورت پیروزی‌اش و توقف حریفان می‌تواند تا چهار رده در جدول رده‌بندی صعود داشته باشد.

در سوی دیگر هاوش گنبد یازده امتیازی هم امیدوار است با کسب پنجمین پیروزی برای اولین بار بتواند به جمع هشت تیم برتر راه یابد. در ادامه‌ دیدارهای هفته‌ دوازدهم چهار بازی به طور هم زمان از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین بازی شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی از پیکان تهران پذیرایی می‌کند. در این دیدار که بین تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی از ساعت ۱۶ است، شاگردان عادل بناکار که با ۱۰ برد و یک باخت و کسب ۲۵ امتیاز در دور رفت همگان را غافلگیر کردند، می دانند در فکر تکرار پیروزی سه بر دو دور رفت هستند.

در سوی دیگر پیکانی ها به هیچ عنوان نمی‌خواهند روند پیروزی‌های شان شکسته شود و به دنبال کسب نهمین پیروزی متوالی و کم کردن فاصله با اصلی‌ترین رقیب مستقیمان هستند. در خانه والیبال تهران تیم رده چهارمی سایپا میزبان تیم رده پنجمی کاله آمل خواهد بود.

سایپا  که در دور رفت سه بر صفر کاله را از پیش رو برداشته بود، می‌خواهد نوار پیروزی‌هایش با محمد شعبان را با برد برابر شاگردان بهروز عطایی ادامه‌ دهد چرا که در صورت بافت باید رده چهارم را به حریف آملی تحویل دهد.

سایپا با هفت برد، ۳۱ امتیازی است و کاله با شش برد و ۲۰ امتیاز در تعقیب نارنجی پوشان است. خاتم اردکان رده هشتمی در سالن آیت الله خاتمی از شاگردان محمد وکیلی در تیم شمس پذیرایی می‌کند. خاتم در دور برگشت با جذب بازیکنان جدید به دنبال حضور  در پلی‌آف است و می‌خواهد با پیشنهاد در آغازین دیدار دور برگشت ضمن جبران شکست سه برد و دور رفت برابر شمس، تعداد بردهایش را به عدد پنج برساند تا هم چنان جایگاهش در بین هشت تیم بالای جدول رده‌بندی را تثبیت کند.

شمس تهران هم که پس از کسر سه امتیاز از این تیم با چهار برد و هشت باخت ۹ امتیازی شد در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاده و می‌تواند با این برد خارج از خانه به رده هشتم برسد. در کاشان و در سالن هفت مهر رعد پدافند قعرنشین جدولی با سرمربی جدیدش ، فرهاد نفرزاده می‌خواهد برابر سارویه به پیروزی برسد تا نخستین امتیازش در لیگ را کسب کند، چرا که با یازده باخت بدون امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده‌اند.

در سوی دیگر سارویه در رده هفتمی هم که پس از تزریق منابع مالی به این تیم بردهای خوبی را در هفته‌های قبل کسب کرده با چهار برد و هفت باخت ۱۳ امتیازی است، اما پس از انتقال چند بازیکن اصلی‌اش به تیم‌های دیگر کار سختی در این دیدار خارج از خانه دارد.

آخرین دیدار هفته‌ دوازدهم که به دلیل حضور تیم بانک سرمایه در جام باشگاه‌های جهان روز یکشنبه برگزار می‌شود که از ساعت ۱۷:۳۰ شهرداری ورامین در سالن شهید گل عباسی میزبان بانک سرمایه صدرنشین بلامنازع لیگ است.

ورامینی‌ها که در پایان دور رفت محمد ترکاشوند را جایگزین فرهاد نفرزاده کردند، می دانند که برابر تیم بدون شکست لیگ کار سختی را پیش رو دارند.

بانک سرمایه با یازده برد و ۳۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و شهرداری ورامین ۱۷ امتیازی با پنج برد در رده ششم ایستاده است.

برنامه دیدارهای هفته‌ دوازدهم به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه – هاوش گنبد (چهارشنبه، ساعت ۱۷ ،سالن غدیر)

شهرداری تبریز – پیکان تهران (جمعه، ساعت ۱۶، سالن شهید اقدمی)

سایپا تهران – کاله آمل (جمعه، ساعت ۱۶، خانه والیبال)

رعد پدافند کاشان – سارویه ساری (جمعه ، ساعت ۱۶، سالن هفت مهر)

خاتم اردکان – شمس تهران (جمعه، ساعت ۱۶، سالن آیت الله خاتمی)

شهرداری ورامین – بانک سرمایه   (یکشنبه، ساعت ۱۷:۳۰ ، سالن شهید گل عباسی)

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.