حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شبکه بزرگ کلاهبرداری در آذربایجان شرقی منهدم شد

شناسه : 57558 09 می 2021 - 15:51 163 بازدید

با تلاش‌های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، باند کلاهبرداری جعل کارت های بانکی در آذربایجان شرقی متلاشی شد. به گزارش تبریز ما، سازمان اطلاعات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اعلام کرد: پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران این بار موفق شدند یک باند کلاهبرداری را که […]

شبکه بزرگ کلاهبرداری در آذربایجان شرقی منهدم شد
پ
پ

با تلاش‌های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، باند کلاهبرداری جعل کارت های بانکی در آذربایجان شرقی متلاشی شد.
به گزارش تبریز ما، سازمان اطلاعات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اعلام کرد: پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران این بار موفق شدند یک باند کلاهبرداری را که اعضای آن با اجاره کارت بانکی مردم کم سواد و بی سواد و جعل موجودی‌های دروغین برای انجام معاملات کلان، موجب ایجاد حباب‌ شده بودند، شناسایی و متلاش کنند.
اعضای این باند کلاهبرداری، کارت های بانکی حبابی را با کمک کارشناسان رایانه و نرم افزارهای عکاسی جعل می کردند؛ کارت های بانکی مورد استفاده این باند کلاهبرداری از افراد نیازمند اجاره می شد؛ صاحبان کارت های بانکی اجاره ای نیز در این فرآیند به بخشی از تیم کلاهبرداری و عملیات مرتبط با آن تبدیل می شدند.
اقدام این باند کلاهبرداری در جعل کارت های بانکی اجاره ای و استفاده از آن برای انجام معاملات کلان، به اندازه ای باورپذیری داشت که حتی از دستگاه کارتخوان (پوز) کاغذ نیز با اعلام موجودی و پرداختی کاذب بیرون می آمد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128061

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.