حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری دبیر ورودی‌های تبریز می‌شود

شناسه : 10761 14 ژانویه 2018 - 9:33 413 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: با توجه به اینکه سازمان امروز در حال گذار و رسیدن به نهادی اجتماعی است، دیدگاه‌های ما نیز باید از جنس مسائل اجتماعی باشد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی […]

سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری دبیر ورودی‌های تبریز می‌شود
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: با توجه به اینکه سازمان امروز در حال گذار و رسیدن به نهادی اجتماعی است، دیدگاه‌های ما نیز باید از جنس مسائل اجتماعی باشد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر در جلسه مشترک با معاونت فنی و اجرایی این سازمان اظهار داشت: تلاش بری الگوسازی های برجسته و مورد استناد باید از جمله اهداف و برنامه‌ریزی‌های ما باشد.

مدبر با تاکید بر اینکه چگونگی جذب گردشگر باید یکی از رویکردهای ما باشد، افزود: آمادگی برای جذب هر چه بیشتر گردشگر و بحث‌های مربوط به ژئوتوریسم از اولویت‌های کاری ما در بستر پارکها و فضاهای گردشگری سطح شهر محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های ما برای شهروندان، می‌توان به ایجاد فرصت‌های مناسب برای حضور زنان برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز ادامه داد: متاسفانه زنان و مشارکت آنان در برنامه‌های اجتماعی همواره مغفول مانده و سبب بروز برخی مشکلات از جمله شیوع افسردگی و برخی بیماری‌ها در بین آنان شده است.

مدبر همچنین به طرح ادغام دفاتر فنی و عمرانی دو سازمان پارکها و فضای سبز و زیباسازی نیز اشاره داشته و افزود: به همین منظور در صدد احداث یک کارگاه توانمند عمرانی  خدماتی هستیم .

وی خاطرنشان کرد: از این پس در ‌‌سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود باید به تمامی مناطق برنامه ها مدون جهت اجرایی شدن در طول سال ارائه دهیم تا تمامی موارد مربوط به سیما، منظر و فضای سبز شهری با مطالعه و بررسی‌های کارشناسانه به مناطق ابلاغ شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز همچنین با بیان اینکه به زودی این سازمان دبیر ورودی‌های شهر می‌شود، گفت: بر این اساس تمامی شهرداری‌های مناطق با این سازمان هماهنگ شده و کار می کنند، شغل‌های مزاحم مثل مکانیکی‌ها، تعمیرات، تابلوها، گلفروشی‌های خیابانی و… تمامی این موارد ساماندهی می‌شوند.

مدبر تصریح کرد: محدوده فعالیتی ما از این پس گسترش می‌یابد و به طور مثال هماهنگ‌سازی رنگ واحد برای نرده‌های خیابانی، جدول‌ها و…از برنامه ‌های آتی ما محسوب می‌شود که با بررسی و پژوهش‌های دقیق و کارشناسی با بهره گیری از اشل‌های روانشناسانه تمامی رنگ‌ها و طرح‌ها انتخاب می‌شوند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.